خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قانون فعالیت احزاب باید اصلاح شود

عضو حزب اتحاد ملت کشور عزیزمان ایران گفت: قانون فعالیت احزاب باید اصلاح شود و عنوان صدور پروانه فعالیت احزاب و باطل کردن آن باید عوض کردن کند.

قانون فعالیت احزاب باید اصلاح شود

به روایت گروه خبری احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، آذر منصوری عضو حزب اتحاد ملت ایران در همایش فصلی منزل احزاب که پیش از ظهر امروز در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات 29 اردیبهشت برگ زرین دیگری بود بر افتخارات ملت آگاه کشور عزیزمان ایران و مردمی که آمدند و میزان بودن رای خود را با شکوه هر چه تمام‌تر به نمایش گذاشتند و مجریان و مسئولین برگزاری انتخابات نیز متعهدانه حق الناس را پاس داشتند.

منصوری با اشاره به اینکه انتخابات نه تنها تعیین آینده است بلکه رویکرد نهادهای مردم سالاری است و خروجی صندوق ها نه تنها فضای چهار سال را تعیین می‌کند بلکه آینده کشور را در دست دارد، عنوان کرد: قانون فعالیت احزاب باید اصلاح شود و عنوان صدور پروانه فعالیت احزاب و باطل کردن آن و همچنین زیر نظر گرفتن فعالیت احزاب باید عوض کردن کند تا احزاب مستقل عمل کنند.

عضو حزب اتحاد ملت ایران با بیان اینکه انتخابات توسعه متوازن سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و در توسعه سیاسی نقش احزاب در پسا و پیش از انتخابات اهمیت دارد، تاکید کرد: احزاب در بزنگاه می توانند گزینش مردم را آگاهانه سازند و فعالیت نامزدها را هدفمند کند،.

قانون فعالیت احزاب باید اصلاح شود

وی با اشاره به اینکه فعالیت حزبی در کشور ما با مسئله مواجه هست، افزود: من به عنوان کسی که دو دهه فعالیت حزبی انجام می‌دهم و قانون احزاب را هم مطالعه کرده‌ام، اعتقاد دارم این قانون بسیاری از فعالین را گوشه‌نشین کرده و باید اصلاحاتی در آن انجام شود.

انتهای پیام/

فعالیت حزبی در کشور ما با مسئله مواجه است

واژه های کلیدی: انتخابات 29 اردیبهشت | انتخابات | قانون | سیاسی | ایران | فعالیت | آذر منصوری | همایش فصلی منزل احزاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *