خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قانون حمایت از آمران معروف و ناهیان از منکر تاکنون اجرایی نشده است

سخنگوی کمیسیون حقوقی‌وقضایی گفت: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بعد از تصویب در مجلس نهم تاکنون اجرایی نشده است.

قانون حمایت از آمران معروف و ناهیان از منکر تاکنون اجرایی نشده است

حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی‌و قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ در تصویر العمل به اتفاق روز گذشته مترو شهر ری و مجروح شدن روحانی آمر به معروف گفت: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دور نهم مجلس شورای اسلامی تصویب شد که متأسفانه مدیر جمهور آن را ابلاغ نکردند.

وی ادامه داد: ولی به علت آن‌که مدیر مجلس آن را ابلاغ کرده قانونی‌ است و بر اساس ‌آن هیئتی متشکل از امام جمعه هر استان یا شهرستان به عنوان رئیس، فرمانداران و استانداران، نواب مدیر و اعضایی از سپاه و نیروی انتظامی جهت اجرای این قانون باید تشکیل شود.

نماینده مردم رباط کریم تأکید کرد:‌ تاکنون این قانون عملیاتی نشده و باید دولت هرچه سریع‌تر به آن ورود کند.

قانون حمایت از آمران معروف و ناهیان از منکر تاکنون اجرایی نشده است

حجت‌الاسلام نوروزی همچنین با اشاره به قانون ممنوعیت حمل سلاح سرد، تصریح کرد: این قانون اکنون در کمیسیون حقوقی‌وقضایی در حال بررسی است که بعد از اصلاح و تصویب به صحن علنی ارائه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی‌و قضایی با بیان اینکه اصولا 30 درصد از قتل‌های کشور به وسیله سلاح سرد انجام می‌شود، گفت: 90 درصد این قتل‌ها با استفاده از چاقو انجام می‌گیرد که براساس قانون ممنوعیت حمل سلاح سرد، داشتن چاقو هم دارای جرم است البته به علت اعتراض نمایندگان استان زنجان به خاطر ساخت‌وساز چاقو در این استان فعلا این قانون در حال بررسی و پیگیری است.

انتهای پیام/

ممنوعیت حمل سلاح سرد هنوز در حال بررسی است

واژه های کلیدی: کمیسیون حقوقی | استان زنجان | قانونی | ممنوعیت | قانون | نوروزی | نوروزی | قتل روحانی آمر به معروف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *