خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فرمان «آتش به اختیار» رهبری در برابر عملکرد ضعیف مسئولان فرهنگی صادر شده است است

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی گفت: فرمان آتش به اختیار رهبری حاکی از این است که علاوه بر مسئولان، مردم هم باید در عرصه فرهنگی قدم بردارند.

فرمان «آتش به اختیار» رهبری در برابر عملکرد ضعیف مسئولان فرهنگی صادر شده است است

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر و تاکید ایشان بر مسدود کردن منافذ و نفوذگاه‌های دشمن در عرصه فرهنگی گفت: مقام معظم رهبری همواره بیشترین و دقیق‌ترین دیده‌بانی را در کشور نسبت به پرسشها متفاوت دارند و از آنجایی که شیطنت‌های دشمن های نظام و انقلاب را رصد می‌کنند، هشدار‌های مورد نیاز را به مردم و مسئولان می‌دهند.

پژمان‌فر متذکر شد: بعد از آنکه دشمن های ما مطمئن شدند در حیطه سخت‌افزاری نمی‌توانند به کشور ما ضربه‌ای بزنند، در عرصه فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده و با ما وارد جنگ نرم شدند.

وی با اشاره به نگرانی مستمر مقام معظم رهبری از خطرات نفوذ فرهنگی ادامه داد: ایشان نگرانی‌های خود در عرصه فرهنگی را در قالب تعابیری چون « تهاجم فرهنگی»، «شبیخون فرهنگی» و «ولنگاری فرهنگی» مطرح کردند و این تعابیر نشان دهنده ضعف عملکرد مسئولان فرهنگی است.

فرمان «آتش به اختیار» رهبری در برابر عملکرد ضعیف مسئولان فرهنگی صادر شده است است

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمان «آتش به اختیار» را در برابر عملکرد ضعیف بعضی از مسئولان فرهنگی به مردم دادند، گفت: متاسفانه بعضی از مسئولین فرهنگی ما نسبت به اولویت‌های این عرصه بی‌تفاوت هستند و تاکیدشان این است که پرسشها فرهنگی صرفا باید از طریق آنان اداره شود که این فرمان مقام معظم رهبری حاکی از این است که علاوه بر مسئولان، مردم هم باید در عرصه فرهنگی کارها مطلوبی را انجام دهند.

پژمان‌فر با تاکید بر اینکه هرگاه میان عملکرد دستگاه‌های اجرایی و انتظارات رهبر معظم انقلاب هماهنگی وجود داشته نتیجه های خوبی گرفتیم، تصریح کرد: اقتدار کشور ما در عرصه نظامی مرهون مدیریت کلان مقام معظم رهبری است و امیدواریم تأکیدات ایشان بر انجام کارهای فرهنگی خودجوش، غیرتی دینی را در بین مسئولان و مردم ایجاد کند تا بتوانند به نحو مطلوب‌تری در این عرصه عمل کنند.

انتهای خبر /

اقتدار کشور ما در عرصه نظامی مرهون مدیریت کلان مقام معظم رهبری است

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | کمیسیون فرهنگی | مدیریت | انقلاب | مسئولان | اخبار سیاسی | مجلس شورای اسلامی | کمیسیون فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *