خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تصویرهای ، عملیات پیروزمندانه مقاومت در «جرود فلیطة»+ تقارن انهدام مقر د

نیروهای سوری با ادامه پیشروی‌ها در نزدیکی شهر شرقی حمص، خسارات قابل توجهی را به تروریست‌ها وارد کردند.

تصویرهای ، عملیات پیروزمندانه مقاومت در «جرود فلیطة»+ تقارن انهدام مقر د

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، نیروهای ارتش سوریه و یگان های مقاومت با ادامه پیشروی ها در نزدیکی شهر شرقی حمص، خسارات قابل توجهی را به تروریست ها وارد کردند.

عبارات مهم : تروریست های جبهه النصره – گروهک های تروریستی

*انهدام مقر توپخانه ای داعش در نزدیکی شهر شرقی حمص/ هلاکت گسترده تکفیری ها در عملیات جنگنده های سوری
وزارت دفاع سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای سوری مقر شلیک موشک و خمپاره تروریست های داعش را در روستاهای «رسم السبعة» و جنوب «ام صهریج» از توابع حومه شرقی حمص منهدم کردند.
در ادامه نیز مرکز تجمع عنصرهای تکفیری در روستاهای «أبو طراحة، أبو جريص، عنق الهوى و الشنداخية» نشانه حملات نیروهای مقاومت قرار داده شد که در این عملیات ها، ضمن انهدام تعدادی از پایگاه ها، شمار زیادی از عنصرهای داعش به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.
به‎نقل از اعلام الحربي؛ جنگنده های ارتش سوریه، مرکز تجمع و تحرکات تروریست ها را در مناطق شرقی «مسکنة» از حومه شرق حلب، ام صهریج، عکش، جنوب وادی العذیب، ابوطراحة، ابوجریص، عنق الهوی، شنداخیه و بعضی نواحی دیگر از حومه شرقی حمص نشانه قرار دادند که دراین حملات شمار زیادی از عنصرهای داعش به هلاکت رسیدند و پایگاه ها و ادوات نظامی آن ها منهدم شد.
*انهدام استحکامات جنگی جبهه النصره در «جرود فلیطة»
نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت با شلیک موشک های هدایت شونده، یکی از استحکامات عنصرهای تکفیری جبهه النصره در «جرود فلیطة» قلمون غربی را که تروریست ها در آن پناه گرفته و تجهیزات نظامی خود را در کنار این مکان مستقر کرده بودند، نشانه قرار دادند.
در این عملیات نیروهای مقاومت با استفاده از توپ های سنگین و انواع مسلسل، تروریست ها را نشانه قرار دادند که درپی آن، شماری از عنصرهای تروریستی کشته و زخمی شدند.
تصاویر اوج عملیات نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت را علیه تروریست های جبهه النصره در «جرود فلیطه» قلمون غربی نشان می دهد.
*ادامه درگیری های داخلی تروریست ها در غوطه شرقی دمشق
به نقل از شبکه المنار لبنان؛ درگیری داخلی میان گروهک های تروریستی در بعضی مناطق غوطه شرقی دمشق هم چنان ادامه دارد.
براین اساس، تروریست های جیش الاسلام بعد از درگیری با عنصرهای مسلح فیلق الرحمن و هیئة تحریرالشام توانستند بر مواضع این گروه های تکفیری در مزارع الاشعری مسلط شوند.
*حملات نیروهای اردن به شهرکی در نزدیکی شهر درعا
نیروهای مرزبانی اردن با استفاده از مسلسل های سنگین، شهرک «تل شهاب» در نزدیکی شهر جنوب غربی درعا را مورد حمله قرار دادند که در اثر این حمله یکی از شهروندان سوری نشانه قرار گرفته و محصولات کشاورزی وی در این منطقه آتش گرفت.
*جنایت تازه توپخانه ای داعش در دیرالزور
به دنبال حملات توپخانه ای تروریست های داعش به محله های «الجورة» و «القصور» در شهر دیرالزور، طی 24 ساعت گذشته تعداد شهدای شهروندان سوری به 15 تن زیاد کردن یافت.
هم چنین در این حملات 52 شهروند سوری که زیاد آنان را کودکان و بانوان تشکیل می دادند، زخمی شدند.
مدیر مرکز بهداشت دیرالزور اعلام کرد که 52 شهروند مجروح یاد شده است به بیمارستان های الاسد و شهید احمد طه هویدی انتقال یافته شده است اند و حال 6 تن از این افراد وخیم هست.
*ادامه پیشروی نیروهای دموکراتیک سوریه در نزدیکی شهر غربی رقه/ 25 تکفیری به هلاکت رسیدند
نیروهای دموکراتیک سوریه بعد از درگیری با تروریست های داعش در نزدیکی شهر غربی رقه، روستاهای «الهورة، بارودة و مطیورة» را در شرق شهر الطبقة به تسلط خود درآورند.
در این درگیری ها، 25 تن از عنصرهای تکفیری به هلاکت رسیده و وسایل حمل و نقل زرهی آنان نیز منهدم شد.
به علاوه نیروهای دموکراتیک سوری بعد از حمله به تکفیری ها در شمال شهر رقه، منطقه «المشلب» را که به عنوان مانعی میدانی به شمار می رفت، به کنترل خود درآوردند.
اما تروریست های داعش در اقدامی، منابع آبی مناطق المنصوره در نزدیکی شهر غربی رقه، الحمام و هنیدة را منفجر کردند.
در حالی که اخبار میدانی روزانه از جبهه سوریه، سنگین بودن کفه پیروزی ها به نفع جریان مقاومت را نشان می دهد، ولی گاهی کارها نابخردانه ای از سوی نیروهای اردنی در مرز یکسان با سوریه شکی می گیرد.
چندی قبل بود که تصویرهای متعددی از ساماندهی نظامی بی سابقه در داخل اراضی کشور اردن و در نزدیکی مرزهای یکسان با سوریه منتشر شد.
این ساماندهی نظامی از شکل گیری مانوری یکسان میان نیروهای آمریکایی و هم پیمانانش در نواحی مرزی اردن و سوریه حکایت داشت.
مانوری که در حقیقت به دنبال سرپوش گذاشتن بر روی حضور نیروهای آمریکایی، عربی و غربی در پادگان الزرقای اردن بود.
پرواضح است که پیشروی های پیروزمندانه ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در محورهای مختلف، هیچ گاه به طبع سیاست های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خوش نخواهد آمد؛ لذا هر اقدامی که از سوی هریک از همسایگان سوریه، به ایجاد اختلال در امنیت مرزهای این کشور و نقض حاکمیت دولت دمشق منجر شود، پذیرفته نیست و پاسخی متناسب با تجاوز را از سوی نیروهای سوری دریافت خواهد کرد.
گزارش از: وحید امیدی موحد

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تروریست های جبهه النصره | گروهک های تروریستی | تروریست های داعش | تجهیزات نظامی | درگیری داخلی | تروریست ها | ارتش سوریه | تروریستی | سوریه | نزدیکی | انهدام

تصویرهای ، عملیات پیروزمندانه مقاومت در «جرود فلیطة»+ تقارن انهدام مقر د

تصویرهای ، عملیات پیروزمندانه مقاومت در «جرود فلیطة»+ تقارن انهدام مقر د

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *