خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

عمار حکیم بر لزوم گفتگو بین دولت عراق و اقلیم کردستان تاکید کرد

رهبر جریان تازه التاسیس حکمت ملی در دیدار با هیات کرد، نسبت به بازگشت تروریسم به عراق هشدار داد.

عمار حکیم بر لزوم گفتگو بین دولت عراق و اقلیم کردستان تاکید کرد

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان، عمار حکیم، مدیر ائتلاف ملی عراق و رهبر جریان تازه التاسیس حکمت ملی، سه شنبه شب، در دیدار با هیات کرد، نسبت به بازگشت تروریسم به عراق هشدار داد و خواستار حفظ یکپارچگی کشور و حل پرسشها بر اساس گفت وگو و مذاکره شد.
حکیم در دیدار با هیات کرد به ریاست روژ نوری شاویس که جهت گفت وگو در خصوص عنوان همه پرسی با مقام های دولت مرکزی ، در بغداد بسر می برد، گفت: وحدت عراق، آینده همه عراقی هاست، آیا که منافع همه در حفظ این وحدت است.
رئیس سابق مجلس اعلای اسلامی عراق که به تازگی از این گروه جدا شده است هست، تاکید کرد که وحدت به همان اندازه که منافع همه عراقی ها را تامین می کند، می تواند بر بحران های سیاسی و امنیتی نیز غلبه کند.
عمار حکیم در این دیدار بر اهمیت ادامه گفت وگوها تاکید و اضافه کرد، قانون اساسی سقف ایده آل جهت گفت وگوها جهت حل پرسشها برجسته موجود است.
وی اشاره کرد به اینکه تجربه عراق با تروریسم، تجربه بسیار تلخی جهت همه عراقی ها بود و ثابت کرد که همه به یکدیگر نیاز داریم.
رئیس جریان تازه تاسیس حکمت ملی، در عین حال هشدار داد که خطر تروریسم همچنان وجود دارد و به دنبال وقت بازگشت به عراق است.
رئیس ائتلاف ملی، بزرگترین جریان سیاسی عراق، از همه بافت های عراقی بویژه کردها دعوت کرد که در ایجاد بنای عراق بر وحدت که در جنگ علیه داعش نمایان شد، همکاری کنند.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: تروریسم | سیاسی | بازگشت | اخبار بین الملل | عراق | همه پرسی | کردستان عراق | مقامات بغداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *