خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ملت کشور عزیزمان ایران پیشرفت و توسعه خود را از دیگران نمی‌خواهد / ظریف

محمد جواد ظریف عصر پنجشنبه در همایش روز جهانی ام اس حضور یافت و صحبت کرد.

ملت کشور عزیزمان ایران پیشرفت و توسعه خود را از دیگران نمی‌خواهد / ظریف

به روایت بخش سیاست خارجی گروه سیاسی کلوب خبرنگاران، محمد جواد ظریف عصر پنجشنبه در همایش روز جهانی ام اس حضور یافت و صحبت کرد.
وی با بیان اینکه اگر امروز ما با شرایط بهتری روبرو هستیم به برکت وجود شما مردم هست؛ گفت: اگر امروز جهت تهیه دارو نیاز نیست که انواع روش های غیرمعمول وغیرانسانی استفاده کنیم و درجهان سر بلندیم و بیماران ما در بیمارستان ها مسئله اولیه پزشکی را ندارند به خاطر کسانی که مذاکره کردند نیست بلکه به خاطر شما مردم هوشمند هست.

عبارات مهم : روز جهانی – ایرانیان

وی ادامه داد: به خاطر کسانی است که در سال ٩٢ با جمعیت فراوان به پای صندوق های رای رفتند و به دنیا نشان دادند که باید با این مردم بزرگ با زبان احترام صحبت کنند و باید تکریم و تحقیر را کنار بگذارند و به پای میز مذاکره بیایند.
وی ادامه داد: به خاطر شما است که روزجمعه پای صندوق های رای آمدید و آینده خود را گزینش کردید و یکبار دیگر به دنیا نشان دادید که هیچ کس هیچگاه نمی تواند یک ایرانی را ترساندن کند.
وی افزود: نشان دادید این ملت ملتی نیست که امنیت، استقلال، پیشرفت ، توسعه علم و فناوری را از دیگران بخواهد.ملتی نیست که مثل همسایگان ما با یک چشمک از طرف غربی ها و امریکایی ها بلرزد و با چشمکی دیگر خوشحال شود و برقصد.
ظریف اظهار کرد: من یکبار دیگر از شما مردم هوشمند سپاسگزاری می کنم؛ قدر خودتان را بدانید.
وزیرامورخارجه افزود:حضور دشمن شکن مردم در صحنه با هدایت های رهبری باعث شد غبارهای دروغ ، تهمت، کشور عزیزمان ایران هراسی و ایجاد یک تصویر امنیتی از مردمی که در طول قرن ها حیات پرافتخار خود هیچگاه همسایگانشان را ترساندن نکردند و همواره با بزرگ منشی در قبال بداخلاقی همسایگانشان با کرامت عمل کردند، برداشته شود.
وی گفت:دوعامل اساسی جهت کنترل ام اس فراهم شده است که یکی دارو که در دوران تحریم حداقل ٣٠٠ قلم داروی مورد نیاز را نداشتیم و امروز دیگر کسی نمی تواند درخواست خرید داروی ما را به اسم اینکه همکاری با کشور عزیزمان ایران باعث فشار حیثیتی برآنها می شود، رد کند.
ظریف ادامه داد: توصیه دومی که احساس می کنم امروز شرایط بهتری داریم؛ به یمن حضور مردم و مقابله مردم با فشار تحریم و تهدیدات خارجی این است که در یک فضای با آرامش و اطمینانی زندگی می کنیم آیا که استرس یکی از عوامل شدت یافتن ام اس هست.
وی گفت: مردم با گزینش روز جمعه خود نشان دادند که راه پرنشاط و مطمئنی را گزینش کرده اند.
مراسم روز جهانی ام اس عصر امروز پنجشنبه و با حضور اشخاص مطرح از جمله دکتر محمد جواد ظریف وزیرخارجه، شهیندخت مولاوردی معاون مدیر جمهوری در امور زنان و خانواده، معصومه ابتکارمعاون مدیر جمهوری، محمدصادق خرازی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و نمایندگانی از کشورهای ژاپن، ایتالیا، کره جنوبی، عراق ، استرالیا و پاکستان درمحل سالن اجتماعات موسسه اطلاعات برگزار شد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: روز جهانی | ایرانیان | ایرانی | صندوق | ایران | هوشمند | مذاکره | همایش جهانی ام اس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *