خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بعضی مسئولین از مسیر راحت زیستی فاصله گرفته اند / صمدی

نایب مدیر اول نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت:مسئولین باید به همان مسیری که امام خمینی (ره) شروع کرده‌اند برگردند و ساده‌زیستی و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

بعضی مسئولین از مسیر راحت زیستی فاصله گرفته اند / صمدی

سید معروف صمدی نایب مدیر اول نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ اطراف اشرافی گری بعضی از مسئولان اظهار داشت: مسئولان باید به نگرش امام خمینی(ره) پایبند باشند و آن را سر منشا واکنش‌ها خود قرار دهند و راحت زیستی را در پیش بگیرند ولی مشاهده می شود که بعضی مسئولین مطابق با سیره و واکنش‌ها آرزوی بزرگ های امام عمل نکرده اند و از مسیر راحت زیستی فاصله گرفتند و مردم نیز این پرسشها را به خوبی رصد می کنند.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – فاصله گرفتن
وی افزود: مسئولین باید به همان مسیری که امام خمینی (ره) شروع کرده اند برگردند و راحت زیستی و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

صمدی در خصوص آرزوی بزرگ های امام راحل که در طی 38 سال گذشته تحقق یافته اند تصریح کرد: استقلال و آزادی جمهوری اسلامی از مهمترین آرزوی بزرگ های امام (ره) است که تحقق یافته است همچنین وابستگی به خارج نیز تا حدود زیادی کم کردن یافته است.

نایب مدیر اول نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: ولی از این جهت که مردم در رفاه و آسایش کامل قرار بگیرند و کشور به توسعه پایدار رسیده باشد نتوانسته ایم به آرزوی بزرگ های امام جامعه عمل بپوشانیم.

وی در آخر خاطرنشان کرد: در جهت اصلاح شرایط مستضعفین نیز فعالیت های بسزایی انجام می شود ولی هنوز به آن هدفی که امام (ره) ترسیم کرده اند نرسیده ایم و همچنان فاصله طبقاتی وجود دارد و قشر مستضعف تحت فشارهای فراوانی واقع شده است است که نمودهای آن را در آمار زیادی بیکاری و ناهنجاری اجتماعی مشخص است.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | فاصله گرفتن | امام خمینی | مسئولان | فعالیت | اسلامی | ارتحال امام خمینی | اشرافیگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *