خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تصویرهای + صعود ارزشمند بیمار سرطانی به قله اورست

یک بیمار سرطانی موفق به افزایش موفقیت‌آمیز به قله 8 هزار و 848 متری اورست شد.

تصویرهای + صعود ارزشمند بیمار سرطانی به قله اورست

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت به نقل از ایندیپندنت؛ “ایان توثیل”، بیمار 47 ساله ای که به علت گسترده شدن بافت های سرطانی در بدنش فقط چند ماه دیگر زنده خواهد بود، موفق شد به بلندترین قله دنیا افزایش کند. احتمالا وی نخستین بیمار سرطانی است که موفق به انجام این کار شده؛ ولی هنوز صحت این ادعا از سوی فدراسیون جهانی کوهنوردی تایید نشده است.

عبارات مهم : حمایت از بیماران – سرطان روده

“ایان” با این افزایش موفق شد 31 هزار و 500 پوند کمک مالی به نفع مرکز خیریه حمایت از بیماران سرطانی “مک میلان” جمع آوری کند. سرطان روده “ایان” در سال 2005 تشخیص داده شد. وی اکنون به اندازه ای درگیر بیماری شده است که پزشکان زمانی چند ماهه را جهت زنده بودن وی تعیین کرده اند.
“ایان” درمورد افزایش به قله اورست گفت: من جهت آنانکه هر روز به علت مبتلا شدن به سرطان در زحمت و عذاب هستند، افزایش کردم. جهت آنانکه مبارزه را به سرطان واگذار کرده اند و دوستان و خانواده هایی که در فقدان عزیزانشان به سر می برند.
صعود به قله اورست 10 درصد از وزن “ایان” را کم کردن داد و او هم اکنون با ضعف شدید جسمانی مواجه شده است هست. ممکن است این افزایش وقت “ایان” را جهت زندگی کوتاه تر کرده باشد؛ ولی وی از کاری که کرده پشیمان نیست و از اینکه آرزویش محقق شده است اظهار رضایتمندی می کند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حمایت از بیماران | سرطان روده | مبتلا شدن | خانواده | بیماری | زندگی | افزایش | بین الملل

تصویرهای + صعود ارزشمند بیمار سرطانی به قله اورست

تصویرهای + صعود ارزشمند بیمار سرطانی به قله اورست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *