خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

همکاری بین‌المللی جهت مبارزه با فساد مالی باید تقویت شود / شی جین پینگ

رئیس جمهور چین در سخنانی زیاد کردن همکاری‌های بین‌المللی در زمینه مبارزه با فساد مالی را خواستار شد.

همکاری بین‌المللی جهت مبارزه با فساد مالی باید تقویت شود / شی جین پینگ

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از خبرگزاری شینهوا، شی جین پینگ، مدیر جمهور چین، روز یکشنبه خواستار تقویت همکاری بین المللی جهت مبارزه با فساد مالی شد.

وی این بیانات را در مراسم افتتاحیه اجلاس بین المللی موسوم به «یک کمربند و یک جاده» که در پکن برگزار شده است و تا روز دوشنبه نیز ادامه خواهد داشت، اعلام کرد.

عبارات مهم : کریستین لاگارد – آنتونیو گوترش

رئیس جمهور چین گفت جهت آنکه «جاده ابریشم» مسیری با استانداردهای والای اخلاقی باشد، ضرورت دارد که همکاری بین المللی جهت مبارزه با فساد مالی تقویت شود.
وی در سال 2013 برگزاری این اجلاس را که نام آن از بزرگراه ابریشم تاریخی الهام گرفته شده است هست، با نشانه کشف مناطق تازه جهت همکاری بین المللی پیشنهاد کرد.
در مجموع 29 مدیر جمهور و نخست وزیر از جمله ولادیمیر پوتین، مدیر جمهور روسیه، در این اجلاس شرکت دارند. دیگر شرکت کنندگان در این نشست نیز رؤسای شرکت ها، مسئولان مالی و خبرنگاران هستند که از بیش از 130 کشور دنیا آمده اند.
همچنین نمایندگان شرکت های بین المللی کلیدی همچون آنتونیو گوترش، دبیرکل شرکت ملل متحد، جیم یونگ کیم، مدیر بانک جهانی، و کریستین لاگارد، دبیرکل صندوق بین المللی، در این اجلاس حضور دارند.
آمریکا هیئتی را به سرپرستی مت پاتینجر، دستیار خاص مدیر جمهور و مدیر امور آسیا در شورای ملی امنیت، جهت شرکت در این نشست فرستاده است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: کریستین لاگارد | آنتونیو گوترش | رئیس جمهور | رئیس جمهور | ابریشم | مسئولان | اجلاس | همکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *