خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

شیوع وبا در یمن، بزرگترین بحران حال حاضر جهان!

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که شیوع وبا در کشور جنگ‌زده یمن، بزرگترین بحران حال حاضر دنیا است.

شیوع وبا در یمن، بزرگترین بحران حال حاضر جهان!

به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، شرکت بهداشت جهانی اعلام کرد که بحران وبا در یمن، بزرگترین بحران حال حاضر دنیا است.

این شرکت در بیانیه خود اضافه کرد: شهروندان یمنی به آب سالم و پاکیزه دسترسی ندارند و این مسئله منجر به ورود موج دومی از اشاعه وبا در 21 الی 23 استان این کشور شده است است.

لازم به‌ذکر است که تاکنون بزرگترین کشوری که به بیماری وبا مبتلا بوده، تنها 5 استانش و آن هم نیمی از شهروندانش به این بیماری مبتلا شدند.

شیوع وبا در یمن، بزرگترین بحران حال حاضر جهان!

به‌نقل از شبکه المیادین؛ شرکت بهداشت جهانی ادامه داد: ما نیازمند بازسازی بخش بهداشت و درمان و حوزه آب در یمن هستیم و به‌این منظور باسازمان‌های حقوق بشری همکاری می‌کنیم، ولی باید گفت که بدون برقراری صلح، فرصتی جهت ارائه خدمات به ساکنان نواحی مبتلا به بیماری در یمن وجود ندارد.

در همین راستا، خوزه گرازیانو مدیر اجرایی مرکز جهانی غذا و مبارزه با گرسنگی در دنیا گفت: استمرار قحطی منجر طی امسال منجر به تلفات 17 میلیون نفری در دنیا شده است است به‌گونه‌ای که 20 درصد از این میزان، در سال گذشته حاصل شده است است.

گرازیانو ادامه داد: 7 میلیون یمنی در مرحله چهارم از قحطی قرار دارند و مرحله پنجم نیز، روند اخیر بود که به‌دنبال آن مردم این کشور را ازپای درآورد؛ هم‌چنین سه چهارم قحطی در استان‌های شمالی یمن به‌وقوع پیوسته است.

مدیر اجرایی مرکز جهانی غذا می‌گوید: قیمت مواد غذایی به‌صورت مداوم در حال زیاد کردن هست، آیا که با شروع تهاجم ائتلاف سعودی و جنگ علیه ملت یمن، میزان تولی محصولات کشاورزی طی سال گذشته به میزان 40 درصد کم کردن یافت.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که شیوع وبا در کشور جنگ‌زده یمن، بزرگترین بحران حال حاضر دنیا است.

بر اساس بیانات گرازیانو، انتظار می‌رود که شاخص‌های بیان‌ شده است در امسال کم کردن پیدا کند، آیا که کشاورزان یمنی از رسیدن به آب مورد نیاز ناتوان هستند.

وی افزود که نبود بهداشت خطر انتقال بیماری‌ها را در میان ساکنان و دام‌ها شدت یافتن می‌کند.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که تا آخر ماه می سال 2017، تعداد نفراتی که بر اثر مبتلا شدن به بیماری وبا در یمن ازپا درآمدند حداقل به بیش از 471 تن می‌رسد.

هم‌راستا با این آمارهای مرکز بهداشت جهانی، شرکت یونیسف اعلام کرد که تلاش‌ها در یمن به‌منظور حمایت از ایستگاه‌های تصفیه آب زیاد کردن یافته است.

یکی از مهم‌ترین خساراتی که جنگ‌طلبی سعودی‌ها جهت ملت مظلوم یمن به‌همراه داشته، گسترش قحطی و کمبود شدید امکانات بهداشتی و درمانی در شهرهای متفاوت این کشور است.

انتهای پیام/

شیوع وبا در یمن، بزرگترین بحران حال حاضر جهان!

واژه های کلیدی: مبتلا شدن | بیماری | بهداشت | بهداشتی | میلیون | سازمان | سازمان بهداشت جهانی | بحران وبا در یمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *