خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صدای اسرای در بند رژیم صهیونیستی، صدای مقاومت است / شیخ نعیم قاسم

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت صدای اسرای فلسطینی، رسوایی سران عربی و بین المللی که با رژیم صهیونیستی همراهی می‌کنند را به‌دنبال خواهد داشت.

صدای اسرای در بند رژیم صهیونیستی، صدای مقاومت است / شیخ نعیم قاسم

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: اسرایی که در زندان های رژیم اشغالگر اسرائیل بسر می برند با مواضع شجاعانه خود در حمایت از آرزوی بزرگ فلسطین و آزاد سازی اراضی اشغالی، در واقع صدای مقاومت در برابر اشغالگران هستند.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود صدای اسرا در زندان های رژیم اشغالگر اسرائیل همان صدای مقاومت است و سران عربی و بین المللی را که با این رژیم همراهی می کنند و از عدالت و حقیقت حمایت نمی کنند رسوا می کند. وی اجرای قانون انتخابات مورد توافق همه لبنانی ها را خواستار شد و تاکید کرد اجرای این قانون جهت همه بدون استثنا سودمند است.

عبارات مهم : عربستان سعودی – رژیم صهیونیستی

انتقاد شدید فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان از مواضع رژیم سعودی
فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان اعلام کرد رژیم سعودی آرزوی بزرگ فلسطین را نادیده می گیرد و از رژیم صهیونیستی -دشمن مهم امت اسلام و ملت فلسطین- حمایت می کند.
این فراکسیون افزود اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در میان سکوت توطئه آمیز منطقه ای و بین المللی نیازمند حمایت جدی ملت های منطقه و اتخاذ مواضعی محکم در محکومیت رژیم صهیونیستی و سیاست های غیر قانونی آن است.
فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان بعد از نشست دوره ای خود که به ریاست محمد رعد برگزار شد در بیانیه ای تاکید کرد: «رژیم سعودی به اشتباه راهبردی خود ادامه می دهد. عربستان سعودی به ملت فلسطین پشت می کند و از رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن مهم امت اسلام و ملت فلسطین حمایت می کند. این رژیم سرزمین فلسطین را اشغال کرده است و به مقدسات مسلمانان و فلسطینیان توهین می کند این در حالی است که عربستان سعودی به جای مقابله با اسرائیل اصرار دارد کشور عزیزمان ایران را به عنوان دشمن معرفی کند.»
در این بیانیه آمده است اگر پایبندی دایمی و موضع ثابت کشور عزیزمان ایران در حمایت از آرزوی بزرگ فلسطین نبود این کشور تحت اعمال این همه فشار و تحریم قرار نمی گرفت.
فراکسیون وفاداری به مقاومت در این بیانیه تاکید کرد سکوت نابجا و عجیب جامعه بین المللی و منطقه ای در قبال جنایاتی که رژیم اسرائیل و گروه های تکفیری تروریستی مرتکب می شوند ناتوانی نهادهای بین المللی و پیروی محض آنان از کشورهای مستبد را آشکار می سازد و نشان می دهد که این نهادها بازوان و حامیان مستبدان در دنیا هستند.
بر اساس این بیانیه، لبنان باید قبل از هدر رفتن وقت ها از طریق توافق بر سر قانون جدید انتخابات از بحران شدید کنونی خارج شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: عربستان سعودی | رژیم صهیونیستی | حزب الله لبنان | اسرائیل | قانونی | فلسطین | وفاداری | لبنان | قانون | توافق | اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *