خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی , سه شنبه

مردم کره جنوبی روز سه شنبه با شرکت در انتخابات، مدیر جمهور تازه خود را گزینش می کنند.

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از رویترز، مردم کره جنوبی روز سه شنبه جهت گزینش مدیر جمهور تازه این کشور پای صندوق های اخذ رای می روند. پارک گئون های مدیر جمهور سابق کره جنوبی به علت رسوایی فساد مالی و اداری از سمت خود برکنار و باعث شد این کشور با بحرانی سیاسی روبرو شود.
پیش بینی می شود « مون جائه این» نامزد لیبرال که خواستار رویکردی میانه رو در قبال کره شمالی است در انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی پیروز شود.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – ریاست جمهوری
این رای گیری به ماهها خلاء در سمت ریاست جمهوری در کره جنوبی آخر خواهد داد.

­مون جائه این ، که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 کره جنوبی در برابر پارک گئون های شکست خورده بود از دولت محافظه کار سابق این کشور انتقاد کرده و گفته است آنها نتوانسته اند در زمینه جلوگیری از توسعه تسلیحاتی کره شمالی اقدامی انجام دهند.
مون جائه این همچنین از سیاست دو سویه در قبال کره شمالی یعنی گفتگو با این کشور و در عین حال ادامه فشار بر آن از طریق تحریم ها حمایت می کند.
پیش بینی می شود فرد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی روز چهارشنبه سوگند یاد کند. همچنین آینده نگری می شود مدیر جمهور تازه کره جنوبی فورا نخست وزیر را معرفی کند که نیازمند تایید پارلمان نیز می باشد.
مدیر جمهور تازه اعضای مهم کابینه خود از جمله وزیران امنیت ملی و دارایی را که نیازی به تایید پارلمان ندارند، احتمالا خیلی سریع معرفی خواهد کرد.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | ریاست جمهوری | روز چهارشنبه | کره شمالی | کره جنوبی | تحریم ها | معرفی | بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *