خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سفر معاون وزیر امور خارجه روسیه به سئول جهت حل بحران در شبه جزیره کره

معاون وزیر امور خارجه روسیه به منظور حل بحران شبه جزیره کره به سئول، پایتخت کره جنوبی سفر کرد.

سفر معاون وزیر امور خارجه روسیه به سئول جهت حل بحران در شبه جزیره کره

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ «ایگور مورگولوف»، معاون وزیر امور خارجه روسیه روز گذشته به منظور بررسی برنامه های هسته ای و موشکی پیونگ یانگ وارد کره جنوبی شد.

در این سفر سه روزه، مورگولوف قرار است با همتای کره ای خود «لی دو هون» دیدار کند. پیش‌بینی می شود دو طرف راجع به بازگرداندن پیونگ یانگ به میز مذاکره با هم بحث و تبادل نظر کنند.

معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی پیش از این در نشستی با «جوزف یون»، همتای آمریکایی خود در خصوص راهکارهای مقابله با کره شمالی مذاکره کرده بود. هر دو طرف بر همکاری یکسان نظامی و استراتژیک سئول و واشنگتن تاکید کردند.

سفر معاون وزیر امور خارجه روسیه به سئول جهت حل بحران در شبه جزیره کره

به دنبال شدت یافتن تنش ها در شبه جزیره کره، ارتباط نظامی سئول و واشنگتن گسترش یافته هست. ارتش آمریکا و کره جنوبی در پاسخ به تهدیدهای کره شمالی اقدام به برگزاری چند رزمایش یکسان نظامی کرده اند. این درحالی بود که بسیاری از مقامات و کارشناسان از دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا درخواست کردند تا رزمایش یکسان با کره جنوبی را متوقف کند. در غیر این صورت، مواجهه با حمله هسته ای کره شمالی حتمی است.

«هان تائه سونگ»، سفیر کره شمالی در شرکت ملل ضمن هشدار به آمریکا و کره جنوبی اعلام کرد «تا زمانی که سیاست های خصمانه و بازی های جنگی آمریکا علیه کره شمالی ادامه داشته باشد، مذاکره ای در کار نخواهد بود.»

این مقام رسمی کره شمالی اظهار داشت پیونگ یانگ می تواند برنامه های هسته ای خود را متوقف کند ولی با وجود تهدیدات واشنگتن در شبه جزیره کره، پیونگ یانگ مجبور به استفاده از قدرت بازدارنده موشک های هسته ای است.

تنش‌ها میان آمریکا و کره شمالی در پی آزمایش های هسته ای و موشکی پیونگ یانگ، لفاظی ها و تهدیدهای دونالد ترامپ و کارها وسوسه برانگیز واشنگتن در شبه جزیره کره در ماه های اخیر به اوج خود رسیده هست. ترامپ پیشتر اعلام کرد اگر آمریکا مجبور باشد از خود و متحدانش دفاع کند، چاره ای جز نابودی کامل کره شمالی ندارد. ترامپ همچنین محور مهم سفر 12 روزه خود به کشورهای آسیایی را «موضوع کره شمالی» عنوان کرده بود.

معاون وزیر امور خارجه روسیه به منظور حل بحران شبه جزیره کره به سئول، پایتخت کره جنوبی سفر کرد.

انتهای پیام/

پیش قدم شدن روسیه جهت حل بحران کره شمالی

واژه های کلیدی: وزیر امور خارجه | دونالد ترامپ | پیونگ یانگ | کره شمالی | کره جنوبی | پیونگ یانگ | کره شمالی | آمریکایی | برنامه | آمریکا | واشنگتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *