خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ظريف اعتقاد به هم افزايی همه نهادها در پرسشها خارجی است / سخنگوی وزارت امور خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه به برداشت های رسانه ای از برنامه وزير پيشنهادی امور خارجه پاسخ داد.

ظريف اعتقاد به هم افزايی همه نهادها در پرسشها خارجی است / سخنگوی وزارت امور خارجه

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان ؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه به برداشت های رسانه ای از برنامه وزير پيشنهادی امور خارجه پاسخ داد.

بدون تردید آنچه از متن برنامه آقای دکتر طریف وزیر امورخارجه به وسیله اندک شمار رسانه های خاص و تحت عنوان طرح ممنوعیت اظهار نظر در پرسشها سیاست خارجی یا تیتر هایی از این قبیل مورد برداشت و تفسیر قرار گرفته هست، تفسیر و برداشتی خود خواسته از متن برنامه و کاملا مغایر با آن مفهومی است که به صراحت تمام در متن برنامه و روش و منش ایشان وجود دارد.

متن قید شده است در برنامه کاری ایشان آن قدر روشن، براق و صریح است که برداشت های نادرست به عمل آمده از آن را تا حد بسیاری غیر طبیعی می نماید. بی شک ایشان هرگز اعتقاد و قائل به تک صدایی آنهم در یک جامعه چند صدایی و مبتنی بر مردمسالاری در سیستم پارلمانی و هیچگونه انحصارگرایی در سیاست خارجی در بخش های متفاوت نیستند

ظريف اعتقاد به هم افزايی همه نهادها در پرسشها خارجی است / سخنگوی وزارت امور خارجه

کارنامه ایشان در طول سالیان خدمت در کسوت وزارت، معاونت وزارت منزل و یا نمایندگی دائم در شرکت ملل متحد نیز گویای نگاه و روش کاری و مدیریتی ایشان است.

دکتر ظریف به عنوان فردی کاملا حرفه ای و متخصص در حوزه روابط بین الملل و سیاست خارجی اعتقاد راسخ به هماهنگی و هم افزایی تمامی نهاد های ذیربط در حوزه مسایل خارجی داشته و دارند و این یکی از اصول پذیرفته شده است و اولیه در حراست از کیان، منافع و امنیت ملی هر کشوری است.

ایشان در چارچوب ارتقاء جایگاه کشور و اعتلای هر چه زیاد جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و در جهت حفظ مصالح کشور از این عقیده و اندیشه پیروی می نمایند که جهت حفظ دستاوردهای سترگ نظام و مردم و هر آن چه در اثر تلاش های بی دریغ دلسوزان کشور و مقامات عالیه آن بدست آمده است و برونداد آن “ سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران ” را شکل داده است نباید با بعضی اظهار نظرهای غیر کارشناسانه و کارها هزینه زا به وسیله افراد و گروههای غیر مسئول که از نگاه مراجع عالی کشور می تواند مخل امنیت و منافع ملی تلقی شود به آسانی طرح و کشور را با خسارات جبران ناپذیر مواجه سازد.

انتهای پیام/

سخنگوی وزارت امور خارجه به برداشت های رسانه ای از برنامه وزير پيشنهادی امور خارجه پاسخ داد.

پاسخ سخنگوی وزارت امور خارجه به برداشت های رسانه ای از برنامه وزير پيشنهادی امور خارجه

واژه های کلیدی: وزارت امور خارجه | وزیر امورخارجه | امور خارجه | رسانه ها | رسانه ای | برنامه | سیاست | خارجی | ایران | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *