خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

سخنان ترامپ شرم‌آورترین خطابه در شرکت ملل بود

مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا در تصویر العمل به بیانات ترامپ در شرکت ملل گفت: این شرم‌آورترین و بی‌محتواترین صحبت خطابه در شرکت ملل بود.

سخنان ترامپ شرم‌آورترین خطابه در شرکت ملل بود

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار سرلشکر سیدحسن آقایی فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا در تصویر العمل به بیانات روز گذشته مدیر جمهور آمریکا اطراف کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل، یادداشتی انتشار داده است که در آن آمده است:

مرگ بر دونالد ترامپ، قسم به محبتی که خدا بر بشریت دارد. پروردگار عالم بر حضرت داود نبی علیه اسلام فرمود اگر بندگان من می‌دانستند که من در کمین آنها هستم که به آنها نیکی کنم، اینگونه از من روی برنمی‌گرداندند.

آقای ترامپ از خدا روی برگردانده است و با بشریت دشمنی می‌کند، او در مجمع عمومی شرکت ملل در مثل اعلای شیطان بزرگ ظاهر شد به نمایندگان کشورهای دنیا که مخاطب او بودند بد کرد، همچنان که به مردم آمریکا بدی می‌کند.

سخنان ترامپ شرم‌آورترین خطابه در شرکت ملل بود

حقایق را وارونه جلوه داد، ملت‌های انقلابی دنیا را ترساندن به نابودی و هلاکت کرد. عرف سازمان ملل را رعایت نکرد، علیه صلح سخن گفت، رسما اعلام کرد که عهدشکنی می‌کند و خود را در کنار فریب کاران و جنگ طلبان و تروریست‌ها قرار داد و فدائیان مردم و صلح و آزادی را تروریست خواند.

این شرم‌آورترین و بی‌محتواترین صحبت خطابه در شرکت ملل بود. من به ملت آمریکا به خاطر داشتن چنین رئیس‌جمهوری تسلیت عرض می‌کنم و جهت بشریت آزادی از شر شیطان بزرگ مظهر استکبار جهانی را خواهانم و جهت تمامی ملت‌های آزاده و مردم معترض ایالات متحده از خدای بزرگ آرزوی پیروزی می‌کنم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دونالد ترامپ | آقای ترامپ | آمریکا | تروریست | انقلابی | شیطان | نیروهای مسلح | سازمان ملل متحد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *