خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ستادهای انتخاباتی اسامی کسانی را که به آنها پول داده اند منتشر کنند

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه ستادهای انتخاباتی منشا پول‌هایی که گرفته‌اند با اسامی افرادی که پول داده‌اند و مخارجی که انجام داده‌اند را منتشر کنند.

ستادهای انتخاباتی اسامی کسانی را که به آنها پول داده اند منتشر کنند

به گزارش خبرنگار انتخابات گروه تحریریه سایت جوان؛ سیدمصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از برنامه گفتگوی خاص خبری و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آن دسته از افرادی که دائما حرف از 4 درصد می زنند این افراد را به قوه قضائیه معرفی کنند.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – قطع یارانه ها
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من فکر نمی کنم که در هئیت دولت بشود به آن معنا افراد فاسد را پیدا و مبارزه کرد ولی در درون دولت طبیعی است باید با دقت و گماردن افراد نسبتا مخفی و مراجعینی که مورد اعتماد هستند و به محل های متفاوت مراجعه می کنند پی برد که چه کسانی به صورت شبکه ای یا فردی مشغول سوء استفاده هستند و اگر خدا بخواهد بشود در این مورد این مبارزه را انجام داد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که آیا توانسته اید در برنامه اولویت های خود را مطرح کنید، گفت: بله، توانستم اولویت هایم به خصوص در زمینه اقتصاد،نیاز آینده کشور و میراث نسل موجود به نسل آینده را مطرح کنم.

هاشمی طبا در ادامه در خصوص قطع یارانه ها بیان داشت: دادن یارانه به صورت مساوی ، ظلم است و باید آن را مخصوص انسان های محروم قرار داد. در این زمینه باید نشانه و ماهیت را پیدا کرد و به عدالت واکنش‌ها کرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص صحبت های بعضی نامزدها در زمینه اعلام اموال تصریح کرد: علت مخالف من این است که این مسئله ملاک نیست. فرض کنید کسی کمتر پول دارد و کسی بیشتر، آیا زیاد یا کمتر پول داشتن ملاک صلاحیت افراد هست. ممکن است کسی فقیر باشد و به نشانه پر کردن جیبش مدیر جمهور شود و برعکس نیز ممکن است که نمونه آن در تاریخ حضرت خدیجه (س) هست.

وی با بیان این که ممکن است در عالم خیال هم یک انسان پولدار پیدا شود که دارایش را خرج مردم کند، گفت: من می گویم همه ستادهای انتخاباتی منشا پول هایی که گرفته اند با اسامی افرادی که پول داده اند و مخارجی که انجام داده اند را منتشر کنند. این می تواند ملاک باشد.

هاشمی طبا در بخش نهایی سخنانش راجع به احتمال انجا سفر استانی خاطر نشان کرد: من سفر استانی نمی روم و برنامه های صدا و سیما کافی است.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | قطع یارانه ها | انتخابات | برنامه | یارانه | هاشمی طبا | نامزد انتخابات | ستاد انتخاباتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *