خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کارها متقابل تحریمی مسکو و واشنگتن متوقف شود / ریابکوف

معاون وزیر خارجه روسیه توقف کارها متقابل تحریمی مسکو و واشنگتن و شروع برطرف اختلافات دوجانبه را خواستار شد.

کارها متقابل تحریمی مسکو و واشنگتن متوقف شود / ریابکوف

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان، «سرگئی ریابکوف» شنبه شب در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ای.بی.سی آمریکا اظهار داشت: امیدوارم تناوب کارها تلافی جویانه روسیه و آمریکا علیه یکدیگر متوقف شود.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از ریابکوف نوشت: تحریم‌های آمریکا و پاسخ روسیه به این تحریم‌ها باید متوقف شود و در دیدار با جان تفت سفیر آمریکا در مسکو بر این امر تاکید کردم.

وی افزود: بر اساس ارزیابی ما، بعد از اعمال تحریم های متقابل روسیه علیه آمریکا، دو طرف در یک سطح قرار دارند. معاون وزیر امورخارجه روسیه گفت: ولی اگر طرف آمریکایی تدابیر تازه علیه روسیه اتخاذ کند بطور هم طراز به این تحریم‌ها پاسخ می‌دهیم.

وی ادامه داد: دولت روسیه الان و هفت ماه بعد از اخراج دیپلمات های خود از آمریکا و توقیف املاک دیپلماتیک در این کشور اقداماتی را علیه این کشور بکار می گیرد لیکن اعتقاد بودیم که گام های برداشته شده است به ابتکار دولت سابق آمریکا بود و صبر کردیم دولت تازه آمریکا آن را اصلاح کند.

کارها متقابل تحریمی مسکو و واشنگتن متوقف شود / ریابکوف

آلکسی پوشگوف مدیر کمیسیون سیاستگذاری اطلاعاتی شورای فدراسیون روسیه امروز (شنبه) نیز از بیانات رکس تلرسون وزیر امورخارجه آمریکا در باره تحریم‌های ضد روسی انتقاد کرد.

پوشکوف در صفحه توییتر خود بیانات تیلرسون را که گفته بود تحریم‌ها علیه روسیه به تحکیم روابط دوجانبه با این کشور کمک می کند وراجی خواند.
وی ادامه داد: به این ترتیب معلوم شد که تمامی تحریم های آمریکا علیه روسیه، ایران و کره شمالی و سایر کشورها کارها دوستانه است که جهت تحکیم روابط اعمال می شود. چه کسی این وراجی طرف امریکایی را باور می‌کند.

روسیه روز جمعه در مقابله با تحریم های تازه آمریکا دستور کم کردن تعداد دیپلمات های آمریکایی در مسکو را صادر و اعلام کرد، املاک دیپلماتیک این کشور نیز در مسکو از شروع ماه اوت (سه شنبه آینده) توقیف می شود.

انتهای خبر/

مقام روس آخر کارها تحریمی متقابل مسکو و واشنگتن را خواستار شد

واژه های کلیدی: وزیر امورخارجه | اخراج دیپلمات | دیپلماتیک | تحریم ها | آمریکایی | آمریکا | واشنگتن | روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *