خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پادشاهی بحرین جهت دستگیری آیت الله عیسی قاسم از امریکا چراغ سبز گرفته است ، رژیم آل خلیفه به آخر راه رسیده است

نماینده آیت الله عیسی قاسم با اشاره به جنایت های رژیم آل خلیفه در بحرین گفت : امریکا جهت دستگیری رهبر انقلاب بحرین به رژیم آل خلیفه چراغ سبز نشان داده هست.

پادشاهی بحرین جهت دستگیری آیت الله عیسی قاسم از امریکا چراغ سبز گرفته است ، رژیم آل خلیفه به آخر راه رسیده است

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله دقاق نماینده آیت الله عیسی قاسم در کشور عزیزمان ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی کلوب خبرنگاران، راجع به اقدام اخیر رژیم آل خلیفه در دستگیری رهبر انقلاب بحرین اظهار داشت : اين اقدام نشان مى دهد كه نظام آل خليفه از خستگى آيت الله قاسم مأيوس شده است است و به آخر راه رسيده است.

عبارات مهم : رژیم آل خلیفه – صهیونیست
وی در پاسخ به این پرسش که آیا قیام مردمی در پی این اقدام صورت می گیرد ادامه داد: برنامه براى قيام مردمى صورت گرفته است و علماى بحرين بيانيه دادند كه همه ملت بايد كفن بپوشند و به تمام خيابان ها بريزند.

نماینده ایت الله عیسی قاسم راجع به اینکه آیا آل خلیفه در این برهه به فکر دستگیری رهبر انقلاب بحرین افتادند عنوان داشت : در اين برهه رژيم به فكر دستگيرى افتادند؛ چون چراغ سبز از آمريكا گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین دقاق در آخر راجع به نقش امریکا و صهیونیست ها در دستگیری آیت الله عیسی قاسم گفت : نقش آمريكا و اسرائيل در دستگيرى شيخ عيسى قاسم روشن هست؛ چون اين اقدام ناجوانمردانه با همکاری استکبار صورت گرفته هست.

وی در آخر خاطر نشان کرد: بعد از حمايت ترامپ از پادشاه بحرين در رياض و ملاقات با اسرائيلى ها؛ رژیم بحرين دست به این اقدام زده هست.

گفتنی است اخیرا رژیم آل خلیفه در یک اقدام جنایتکارانه با حمله به محل حضور آیت الله عیسی قاسم وی را دستگیر کرده هست.

انتهای خبر /

واژه های کلیدی: رژیم آل خلیفه | صهیونیست | انقلاب | امریکا | دستگیری | بحرین | همکاری | عیسی قاسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *