خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

روز قدس روز افشاگری بزرگ علیه رژیم صهیونیستی است

رئیس مجلس روز قدس را روز افشاگری بزرگ علیه رژیم صهیونیستی دانست و گفت: بدون شک مردم این افشاگری را تحقق می‌بخشند.

روز قدس روز افشاگری بزرگ علیه رژیم صهیونیستی است

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی لاریجانی مدیر مجلس شورای اسلامی امروز پنج‌شنبه (اول تیرماه) با تأکید بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: روز قدس روز بسیار مهم و بزرگی است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که امام (ره) پایه‌گذار و مؤسس این فکر بود، تلاش کشور‌های بزرگ به خاص غربی‌ها بر آن بود تا به نحوی مسئله اسرائیل عادی جلوه داده شده است و از ذهنیت مسلمانان پاک شود، بدان معنا که نوعی غفلت بر اذهان مسلمانان شکل گیرد، لیکن زمانی مسئله مبارزه فلسطینیان دچار سایش شد و تئوری‌های سازش مطرح بود که کشور‌های غربی تلاش می‌کردند عملاً پوششی به جنایت‌های صهیونیست‌ها داده شود.

وی افزود: امام (ره) با ایجاد روز قدس عملاً این پرده را کنار زد و با ایجاد یک روشن‌بینی بین مسلمانان تلاش کردند تا نه تنها نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی غفلت نشود بلکه با گامی رو به جلو، پرسشها را روشن‌تر کنند که از همین مسیر انتفاضه‌ها به وجود آمد و تئوری سازش دچار نوعی زمین‌گیری شد.

رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در شرایط فعلی به جهت رفتاری که آمریکا و رژیم صهیونیستی در پیش گرفت، این مسئله جدی‌تر شده، لیکن جریان‌های تروریستی را مورد حمایت قرار دادند و تروریست‌ها را به جان کشور‌های اسلامی انداختند و عملاً کشور‌های اسلامی را دچار سایشی از درون کردند.

روز قدس روز افشاگری بزرگ علیه رژیم صهیونیستی است

وی تأکید کرد: هر چه انرژی کشور‌های اسلامی کم کردن یابد به نفع رژیم صهیونیستی هست، همچنین آمریکا و بعضی کشور‌های دیگر به دنبال آن هستند تا کشور‌های سُست عنصری که در درون خود دچار مشکلاتی هستند را ترغیب کنند تا این کشور‌ها به سمت روابط کاملاً براق با رژیم صهیونیستی بروند که این نیز نوعی ضایعه جهت کشور‌های اسلامی است.

وی اضافه کرد: البته ضعف‌های رژیم صیهونیستی و سپر‌هایی در برابر آن وجود دارد، ولی به هر حال این ضایعات نیز در شرایط فعلی باقی است.

رئیس مجلس همچنین با تأکید بر اینکه روز قدس نوعی افشاگری بزرگ علیه رژیم صهیونیستی هست، تصریح کرد: اکنون ما نیاز به نوعی افشاگری بزرگ داریم، لیکن مسئله روز قدس تنها در جغرافیای کشور عزیزمان ایران تعریف نمی‌شود، بلکه بسیاری از کشور‌های دیگر عنوان را جدی گرفته و آن را پیگیری می‌کنند تا حدی که وزرای کشور‌های اسلامی نیز روز قدس را به عنوان یک روز مهم ثبت کردند.

لاریجانی در ادامه متذکر شد: البته هنوز هم بعضی کشور‌ها تلاش می‌کنند که روز قدس جدی گرفته نشود، ولی با این وجود روز قدس آرام‌آرام عمومیت و نشر پیدا خواهد کرد و اگر این روز تبدیل به حرکتی بزرگ شود ما افشارگری بزرگی علیه اسراییل و استکبار خواهیم داشت و کمک بسیاری به از بین رفتن شگرد‌های آن‌ها می‌شود.

رئیس مجلس روز قدس را روز افشاگری بزرگ علیه رژیم صهیونیستی دانست و گفت: بدون شک مردم این افشاگری را تحقق می‌بخشند.

وی راجع به نقش حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: با توجه به نکات مذکور، حضور مردم در راهپیمایی روز قدس می‌تواند بسیار مؤثر باشد و مردم این افشاگری را تحقق خواهند داد و ستون‌هایی که بعضی کشور‌ها جهت نسیان و فراموشی پرسشها جنایت اسراییل دنبال می‌کردند را از بین خواهد برد.

رئیس مجلس تأکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بسیار مؤثر است و کمک زیادی به عظمت مسلمانان و آینده امت اسلامی خواهد کرد.

انتهای پیام/

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس کمک زیادی به آینده امت اسلامی خواهد کرد

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | رژیم صهیونیستی | انقلاب اسلامی | راهپیمایی | مسلمانان | آمریکا | افشاگری | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *