خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کمتر توئیت بزن! / رهبر حزب آلترناتیو جهت آلمان خطاب به ترامپ

رهبر حزب «آلترناتیو جهت آلمان» اعتقاد است رئیس‌جمهور آمریکا باید کمتر وقت خود را به توئیت زدن تخصیص داده شده است دهد.

کمتر توئیت بزن! / رهبر حزب آلترناتیو جهت آلمان خطاب به ترامپ

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تایمز آو اسرائیل؛ رهبر حزب ملی‌گرای «آلترناتیو جهت آلمان» در انتقاد از دونالد ترامپ گفت: مدیر جمهور آمریکا باید کمتر وقت خود را به توئیت زدن تخصیص داده شده است دهد و انرژی بیشتری جهت حکومت‌داری صرف کند.

وی ادامه داد: اگر من یک لیست آرزو داشتم، ترجیح می‌دادم دونالد ترامپ کمتر توئیت بزند. به برطرف و رجوع کشور خود بپردازد و مسئولیت‌های دولتی خود را متواضعانه‌تر انجام دهد.

این مقام بلندپایه حزب آلترناتیو جهت آلمان که مواضع مشترکی با عقاید ترامپ دارد ضمن محکوم کردن رسانه‌ها اعلام کرد رسانه‌های جمعی تصویری «اغراق آمیز» از مدیر جمهور آمریکا نشان می‌دهند.

کمتر توئیت بزن! / رهبر حزب آلترناتیو جهت آلمان خطاب به ترامپ

او همچنین اعتقاد است عدم محبوبیت مدیر جمهور آمریکا در آلمان آسیبی به حزب آلترنتیو جهت آلمان در انتخابات ماه آینده این کشور نمی‌رساند.

مواضع حزب آلترناتیو جهت آلمان تا حدودی با سیاست‌های ضد مهاجرت و اسلام ستیزانه دونالد ترامپ مقایسه شده است هست. اعضای این حزب ضمن حمایت از ریاست جمهوری ترامپ، نسبت به بعضی مواضع مدیر جمهور آمریکا تصویر العمل مثبت نشان داده اند. این حزب ملی‌گرا خواهان ممنوعیت ورود مهاجران به آلمان هست. محدودکردن فعالیت مسلمانان آلمان از دیگر مواضع این حزب محسوب می‌شود.

حزب آلترناتیو جهت آلمان امیدوار است که در انتخابات ۲۴ سپتامبر به پارلمان این کشور راه یابد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد این حزب به صورت میانگین فقط ۵ درصد بخت ورود به پارلمان آلمان را دارد. با این حال، حزب آلترناتیو می‌تواند با پیش کشیدن از ضعف دولت آلمان در کنترل ورود سیل پناهجویان به این کشور در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ شانس خود را جهت ورود به پارلمان زیاد کردن دهد.

نتایج نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد، جناح محافظه کار آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان که مشمول بر حزب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی می‌شود با اختلاف ۱۴ درصد از حزب سوسیال دموکرات پیش هست. حزب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی ۳۸ درصد آراء را در انتخابات آتی از آن خود خواهند کرد. حزب سوسیال دموکرات نیز ۲۴ درصد آراء را به خود تخصیص داده شده است می‌دهد. همچنین حزب آلترناتیو آلمان و حزب چپ ۹ درصد آراء را به خود تخصیص داده شده است می‌دهند. حزب دموکرات آزاد لیبرال و حزب سبز‌ها نیز به ترتیب ۸ و ۷ درصد از آراء را کسب می‌کنند.

رهبر حزب «آلترناتیو جهت آلمان» اعتقاد است رئیس‌جمهور آمریکا باید کمتر وقت خود را به توئیت زدن تخصیص داده شده است دهد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ریاست جمهوری | دونالد ترامپ | دموکرات | انتخابات | آمریکا | مسیحی | آلمان | دونالد ترامپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *