خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

لغو قانون داکا در راس شرم‌آورترین کارها ترامپ است / رئیس‌جمهور سابق مکزیک

رئیس‌جمهور سابق مکزیک، تصمیم دونالد ترامپ جهت لغو قانون مهاجرتی «داکا» را مورد انتقاد قرار داد.

لغو قانون داکا در راس شرم‌آورترین کارها ترامپ است / رئیس‌جمهور سابق مکزیک

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوانبه نقل از پایگاه اینترنتی هافینگتن پست؛ «بیسنته فوکس»، مدیر جمهور سابق مکزیک، تصمیم دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا جهت لغو قانون مهاجرتی «داکا» را مورد انتقاد قرار داد.

فوکس که یکی از منتقدان سرسخت «دونالد ترامپ» است منشتر شدن چند خبر توئیتری، به قاطع ترین شکل، کارها مدیر جمهور آمریکا را جهت لغو قانون داکا محکوم کرد.

رئیس جمهور سابق مکزیک که پیش از این نیز از پیشنهاد ترامپ جهت ساخت دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک انتقاد کرده بود، لغو قانون داکا را «در راس شرم آورترین کارها ترامپ» توصیف کرد.

لغو قانون داکا در راس شرم‌آورترین کارها ترامپ است / رئیس‌جمهور سابق مکزیک

او در این خبر توئیتری نوشت: لغو قانون داکا در راس شرم آورترین کارها تو (ترامپ) هست. تو میراث مردمی که پیش از تو بوده اند را نابود می کنی.

فوکس در خبر دیگری نوشت: ترامپ فقط به اجرای قانون داکا آخر می دهد ولی اجازه می دهد فرزندان مهاجران غیرقانونی در آمریکا بمانند لیکن او بعد از شکست «ترامپ کِر»(قانون بهداشت و درمان ترامپ) تلاش دارد خود را «شایسته» نشان دهد.

رئیس جمهور سابق مکزیک در ویدئویی 64 ثانیه‌ای تاکید کرد ترامپ با فرستادن لایحه لغو این قانون به کنگره، آمریکا را نابود کرد.

او گفت: این بدترین کار در برابر افرادی است که نمی توانند از خود دفاع کنند که تو تاکنون انجام داده ای. این سطح ظلم و بی رحمی صرفا از یک ماشین بر می آید. تو آینده 800 هزار کودک و نوجوان را نابود می کنی.

رئیس‌جمهور سابق مکزیک، تصمیم دونالد ترامپ جهت لغو قانون مهاجرتی «داکا» را مورد انتقاد قرار داد.

پیش از این بیل کلینتون، مدیر جمهور اسبق آمریکا، باراک اوباما، مدیر جمهور سابق آمریکا، جو بایدن، معاون اوباما و بعضی از اشخاص دموکرات از تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص لغو قانون «داکا» انتقاد کردند.

باراک اوباما قانون داکا را جهت نخستین بار در سال 2012 پیشنهاد داد و این قانون تصویب شد. بر اساس این قانون مهاجرانی که پیش از 16 سالگی با پدر و مادر خود به صورت غیرقانونی وارد خاک آمریکا شدند، به طور موقت اجازه اقامت قانونی آمریکا را دریافت می کنند و مجوز کار و گواهینامه رانندگی و تحصیل در دانشگاه های آمریکا جهت آنها فراهم می شود.

طبق نظرسنجی ها 76 درصد مردم آمریکا مخالف لغو برنامه «داکا» هستند.

انتهای پیام/

انتقاد مکزیک از لغو قانون داکا

واژه های کلیدی: دونالد ترامپ | باراک اوباما | رئیس جمهور | قانونی | اوباما | آمریکا | مکزیک | قانون | انتقاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *