خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دولت دوازدهم از تجارب 4 ساله گذشته خود جهت طی کردن مسیر پیش رو استفاده کند

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: آقای روحانی بررسی و آسیب شناسی راه طی شده است در دولت یازدهم و تجارب حاصل از عملکرد چهار سال گذشته می‌تواند جهت پی بهتر مسیر در دولت دوازدهم بافایده باشد.

دولت دوازدهم از تجارب 4 ساله گذشته خود جهت طی کردن مسیر پیش رو استفاده کند

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در نطق میان دستور جلسه علنی امروز یکشنبه (21 خرداد ماه) مجلس ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای اتفاق تروریستی مجلس تأکید کرد: امروز که در سایه آرامش و امنیت مشغول به قانون گذاری هستیم نباید فراموش کنیم که این آرامش و امنیت مرهون خون هزاران شهیدی است که در فراسوی مرزها به شهادت می رسند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تقدیر از زحمات متصدیان امنیت کشور خواستار ارتقای ضریب امنیتی کشور با تقویت تجهیزات و اصلاح اوضاع پرسنل دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی شد.

عبارات مهم : ریاست جمهوری – منتخب مردم

نماینده مردم اراک با بیان اینکه انتخابات اخیر بار دیگر جهانیان را به تحسین ملت کشور عزیزمان ایران واداشت، اظهار کرد: این انتخابات موجب شد تا جهانیان به وجود ظرفیت های گسترده دموکراسی و مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی اعتراف کنند.
وی با اشاره به اینکه ملت کشور عزیزمان ایران در این انتخابات همچون گذشته به ندای رهبر خود لبیک گفت، تأکیدکرد: امروز نوبت منتخب مردم است که در جایگاه ریاست جمهوری با ارائه پاسخی شایسته به اراده مردم به وظایف قانونی و وعده های خود عمل نموده و جهت حل پرسشها مردم با نهایت تلاش به صحنه آید.
وی خطاب به مدیر جمهور منتخب گفت: آقای روحانی بررسی و آسیب شناسی راه طی شده است در دولت یازدهم و تجارب حاصل از عملکرد چهار سال گذشته می تواند جهت پی بهتر مسیر در دولت دوازدهم بافایده باشد.
کریمی با بیان اینکه آرای روحانی در استان مرکزی 47 درصد بوده، اظهار داشت: بااهمیت ترین علت این کم کردن رأی نسبت به رقیب آقای روحانی نارضایتی استان از دولت است که با انتصاب استاندار و همچنین مدیران نالایق این نارضایتی در استان را به وجود آورده است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ریاست جمهوری | منتخب مردم | نارضایتی | انتخابات | ایران | امنیت | علی اکبر کریمی | نطق میان دستور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *