خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دستور رئیس‌جمهور جهت حل پرسشها موسسات مالی غیر مجاز

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از دستور روحانی به وزیر اقتصاد و مدیر کل بانک مرکزی جهت حل مسئله موسسات مالی غیر مجاز خبر داد.

دستور رئیس‌جمهور جهت حل پرسشها موسسات مالی غیر مجاز

به روایت بخش دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری معاون پارلمانی مدیر جمهوری با اشاره به جلسه یکسان دولت و مجلس در زمینه حل پرسشها موسسات مالی غیرمجاز و سپرد‌ه‌گذاران این موسسات اظهار داشت: مباحث اقتصادی بحث‌های ظریف و مهمی است و در این خصوص نیز تصمیم‌های بسیار کاربردی و خوبی گرفته شد که انشاالله موجب برطرف پرسشها موجود شود.

وی با بیان اینکه دولت درصدد حل پرسشها سپرده گذاران این موسسات هست، گفت: هر چند این سپرده گذاران قربانی کلاهبرداری و تقلب شده است اند، ولی دولت خود را ملزم می‌داند که نسبت به حل این مسئله کارها جدی انجام دهد و دولت خود را موظف می‌داند که از حقوق سپرده‌گذاران دفاع کند.

معاون پارلمانی مدیر جمهور با تاکید بر اینکه حل این مسئله در صلاحیت بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی هست، گفت: جلسات مشترکی میان اعضای دولت از جمله وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی با تعدادی از اعضای هیات رئیسه مجلس جهت حل پرسشها سپرده گذاران برگزار شده است که بانک مرکزی اکنون در حال حل این مسئله است.

دستور رئیس‌جمهور جهت حل پرسشها موسسات مالی غیر مجاز

امیری در آخر تاکید کرد: سپرده گذاران باید مواظبت کنند که جهت رسانه‌های بیگانه خوراک تبلیغاتی تهیه نکنند.

انتهای پیام/

دستور روحانی به طیب‌نیا و سیف جهت حل مسئله موسسات مالی غیرمجاز

واژه های کلیدی: ریاست جمهوری | غیرمجاز | اقتصادی | مرکزی | معاون پارلمانی مدیر جمهور | حل پرسشها سپرده گذاران | دستور مدیر جمهور جهت حل مسئله موسسات غیر مجاز |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *