خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دبیرکل جبهه متحد زنان اصولگرا درگذشت مرحومه حبیبی را تسلیت گفت

دبیرکل جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت نخستین مشاور امور زنان ریاست جمهوری را تسلیت گفت.

دبیرکل جبهه متحد زنان اصولگرا درگذشت مرحومه حبیبی را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ مرضیه وحید دستجردی دبیرکل جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد با صدور اطلاعیه‌ای درگذشت شهلا حبیبی نخستین مشاور امور زنان ریاست جمهوری را تسلیت گفت.

در این خبر آمده است: در آستانه عید بزرگ ولایت و واقعه عظیم غدیر, عزیز سفرکرده ای را بسوی منزلگاه ابدی بدرقه می کنیم که در تاریخ انقلاب اسلامی و مخصوصا در عرصه امور زنان در جمهوری اسلامی جایگاهی ممتاز داشت. شهلا حبیبی نخستین مشاور امور زنان ریاست جمهوری بود و کیست که نداند در راه ناهموار و صعب امور زنان در دهه هفتاد چون او زنی باشهامت, استوار و ثابت قدم می توانست شروع کننده ای توانمند باشد بگونه ای که اسباب و زمینه تحقق دکترین انقلاب اسلامی را در مورد زن‌ مسلمان انقلابی در عصر تازه فراهم آورد.

این اطلاعیه می‌افزاید: در این مسیر توفیقات این بانوی انقلابی چه در صحنه داخلی و چه در عرصه بین المللی بسیار مهم و درخور توجه‌بود. نمایشگاه تشخص و منزلت زن‌مسلمان در کشور و حضور پرشمار و ثمربخش نخستین هیات از زنان جمهوری اسلامی در کنفرانس بین‌المللی پکن نمونه ای از این‌دستاوردها بود؛ با اتمام دوره مسئولیت در منصب دولتی ریاست دفتر امور زنان , شهلا حبیبی میدان‌کار و تلاش جهت بهبود موقعیت زنان ایرانی و حل پرسشها و پرسشها حیات اجتماعی-سیاسی را ترک نگفت. شبکه ارتباطی شرکت های غیردولتی زنان حاصل تلاشی بی وقفه و بزرگ‌بود که شماری فراوان و طیفی گسترده از تشکل های مدنی زنان را دربرمی گیرد.

دبیرکل جبهه متحد زنان اصولگرا درگذشت مرحومه حبیبی را تسلیت گفت

در این اطلاعیه آمده است:‌ شاخصه هایی چون ایمان به اسلام انقلابی و کار و تلاش مستمر که با‌معرفت زلال و ارادت خالصانه به اهل بیت عصمت و طهارت خصوصا حضرت زهرای مرضیه(س) و التزام و تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ازخانم حبیبی شخصیتی نمونه ساخت آن گونه که همه گروههای زنان جهت ایشان جایگاهی ارزشمند قائلند. ضایعه فقدان این بانوی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری ، خانواده ، دوستان ، زنان انقلابی مسلمان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق رحمت و مغفرت و علو درجات جهت ایشان از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

«دستجردی» درگذشت مرحومه حبیبی را تسلیت گفت

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | ریاست جمهوری | انقلاب | انقلابی | اطلاعیه | اصولگرا | سیاسی | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *