خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دانشگاه آکسفورد تابلوی صورت سو چی را از انظار عمومی برداشت

در پی زیاد کردن انتقادها از سو چی به علت نقش او در بحران میانمار، دانشگاه آکسفورد تصویر نقاشی شده است او را از ورودی مهم این دانشگاه برداشت.

دانشگاه آکسفورد تابلوی صورت سو چی را از انظار عمومی برداشت

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از گاردین، «آنگ سان سو چی» رهبر حزب حاکم میانمار، یک دوره از تحصیلات خود را در دانشگاه آکسفورد گذرانده است و این دانشگاه در پی انتقادهای گسترده از این برنده جایزه صلح نوبل به علت نقش او در بحران مسلمانان روهینگیا تصویری از او را که در انظار عمومی گذاشته شده است بود، برداشت.

مسئولان این دانشگاه چند روز پیش از ورود دانشجویان، تصویر سو چی را که در ورودی مهم آن قابل مشاهده بود، برداشتند. سو چی در سال 2012 از دانشگاه آکسفورد دکترای افتخاری دریافت کرد و تولد 67 سالگی‌اش را در کالجی که بین سال های 1964 و 1967 در آنجا سیاست، فلسفه و اقتصاد خوانده بود مراسم خوش حالی گرفت.

اما سو چی در ماه های اخیر به علت دفاع از واکنش‌ها وحشیانه کشورش با مسلمانان روهینگیا مورد انتقاد گسترده قرار گرفته هست. خشونت دولت میانمار علیه مسلمانان روهینگیا به حدی زیاد کردن یافته که شرکت ملل آن را به پاکسازی قومی تشبیه کرده است.

دانشگاه آکسفورد تابلوی صورت سو چی را از انظار عمومی برداشت

این نقاشی از صورت آنگ سان سو چی به همسر او که یکی از فرهیختگان آکسفورد بود، تعلق داشت. بعد از این که همسر سو چی در سال 1999 درگذشت، این نقاشی به دانشگاه آکسفورد داده شد و در ورودی مهم آن قرار گرفت.

انتهای پیام/

برداشته شدن تابلوی نقاشی سو چی از انظار عموم در دانشگاه آکسفورد

واژه های کلیدی: میانمار | دانشگاه | مسلمانان | اقتصاد | میانمار | نقاشی | سیاست | انتقاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *