خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بيانيه سفير آمريكا عاری از حقيقت است / خوشرو

نماینده دائم کشورمان در شرکت ملل گفت: سفير آمريكا به جای تحريف بیانات رئيس جمهور ايران بايد به درس های تاريخ توجه كند.

بيانيه سفير آمريكا عاری از حقيقت است / خوشرو

به گزارش سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ غلامعلی خوشرو، سفیر و نماینده دائم کشورمان در شرکت ملل در پاسخ به بیانیه نیکی هیلی نماینده آمریکا در شرکت ملل که در ۱۵ اوت در وب سایت این نمایندگی منتشر شد، تصریح کرد: سفير آمريكا به جاي تحريف بیانات رئيس جمهور ايران بايد به درس هاي تاريخ توجه كند و به برخي مقامات ارشد دولت آمريكا مشورت دهد كه از تكرار غلط های گذشته اجتناب ورزند.

وی افزود: ادامه این لفاظی ها و اتهامات بی اساس ضد ایران، تازه ترین نمونه از بیانات تحريك كننده، تهدیدات آشکار و کارها غير مسئولانه برخي مقامات ارشد دولت آمریکا در بدنام سازي ايران است و تضعیف برجام مغایر با تعهدات آمریکا طبق بند ۲۸ از توافق هسته ای است.

وی ضمن اشاره به اینکه باید از تاریخ درس گرفته شود تاکید کرد مقامات آمریکایی باید از غلط های گذشته خود اجتناب کنند .

بيانيه سفير آمريكا عاری از حقيقت است / خوشرو

خوشرو در ادامه گفت: کسانیکه قصد بازگشت به زبان تحریم و ترساندن را دارند زندانی اوهام گذشته خود هستند و با هراس افكني و دشمن تراشي فقط خود را از منافع صلح محروم می کنند.

عبارات مهم : مقامات آمریکا – آمریکا
خوشرو در بیانیه خود آورده که غلط های و مداخله های نظامي آمریکا در خاورمیانه طی دو دهه اخیر منطقه را بی ثبات کرده و به افراط گرايي خشن و تروريسم و تنش دامن زده است.

وی همچنین یادآور شد مواضع افراطي و تندروانه اتخاذ شده است به وسیله برخي مقامات ارشد دولت آمریکا بر ضد کشور عزیزمان ایران می تواند بي ثباتی در منطقه را تشديد كند.

خوشرو افزود: کشور عزیزمان ایران به عنوان نیرویی ثبات ساز در منطقه مسئولانه در حال تلاش جهت ريشه كني در سوریه و عراق بوده و همچنان مصمم به دست يابی به خاورميانه اي با ثبات، صلح آميز و پيشرفته و موفق و عاري از سلاح های کشتار جمعی است.

نماینده دائم کشورمان در شرکت ملل گفت: سفير آمريكا به جای تحريف بیانات رئيس جمهور ايران بايد به درس های تاريخ توجه كند.

سفیر و نماینده دائم کشورمان در شرکت ملل در آخر بیانیه خود بر تعهد جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در همکاری با کشورها منطقه ای به منظور پیگیری به چالش های موجود منطقه ای تاکید کرد.

انتهای پیام/

پاسخ نماینده دائم کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل به بیانیه نیکی هیلی نماینده آمریکا

واژه های کلیدی: مقامات آمریکا | آمریکا | ایران | ايران | بیانیه | خوشرو | نیکی هیلی | تحریف بیانات مدیر جمهور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *