خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خبرنگاران با مجاهدت‌ صدای اقتدار کشور عزیزمان ایران را به گوش دنیا رساندند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش‌های مجاهدت‌گونه خبرنگارانتوانستند صدای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش دنیا برسانند.

خبرنگاران با مجاهدت‌ صدای اقتدار کشور عزیزمان ایران را به گوش دنیا رساندند

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛‌ ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک گفتمان جدیدی را در عرصه بین‌المللی مطرح کرد و از سوی دیگر با تئوری ولایت فقیه و تکیه بر فرهنگ دینی و مردم، نظام انقلاب اسلامی را تشکیل داد.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: حوادث بزرگی در طول عمر انقلاب رخ داده که نخستین آن همان شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بعد از آن تلاش‌ دشمن های بود که منافع خود را در کشور عزیزمان ایران از دست داده بودند به همین جهت توطئه‌های مختلفی را جهت به چالش کشیدن انقلاب برنامه‌ریزی کرده و وقایعی چون جنگ 8 ساله را ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: اگر منصفانه به عنوان نگاه کنیم با توجه به توان خبرنگاران کشورمان در عرصه دفاع از گفتمان و دستاوردهای انقلاب و سرمایه‌هایی که ملت جهت حفظ استقلال و آزادی خود دادند در مقایسه با امپراطوری شرکت یافته و با تجربه و دارای امکانات فراوان نظام بین‌الملل به خاص دشمن قسم خورده نظام کم است ولی انصافا با این وجود همین تلاش‌های مجاهدت‌گونه خبرنگاران در دوران دفاع مقدس که توانستند صدای مظلومیت و مقاومت واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش دنیا برسانند که کاری بزرگ و شایسته و قابل تقدیر است.

خبرنگاران با مجاهدت‌ صدای اقتدار کشور عزیزمان ایران را به گوش دنیا رساندند

سردار رمضان شریف با بیان اینکه پاداش و اجر کسانی که بستر‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران درعدم موفقیت دشمن های در مقابله با این نظام به جای خود محفوظ هست؛ افزود: آن واکنش‌ها و دفاع جانانه و جریان سازی که خبرنگاران در بخش متفاوت انجام دادند فوق‌العاده بی‌نظیر و به یادماندنی چه در دوران دفاع مقدس، چه بعد از آن است و حتی در سال‌های اخیر نیز این واکنش‌ها باعث شده است در حوزه دفاعی ونظامی اقتدار کشور عزیزمان ایران اسلامیدر برگزاری رزمایش‌ها و ارائه توانمندی‌هایی که کشور کسب کرده یک بازدارندگی فعال ایجاد شود.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: همین عنوان باعث شد تا دشمن های که قصد تقابل با کشور عزیزمان ایران اسلامی را داشتند همواره حساب عواقب این رویکرد خود را مدنظر قرار دهند. درست است که کار و سرمایه مهم در توان دفاعی به سمت بخش‌هایی که قدرت نظامی کشور را به این مرحله رساندند؛ باز می‌گردد ولی بخش عمده‌ای از آن بازتاب و بازتاب و اراده وانگیزه که ملت جهت دفاع از آرمان‌های انقلاب داشتند مرهون تلاش شبانه روزی خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه باید یاد شهدایی چون صارمی‌ها هر لحظه زنده نگه داشت؛ عنوان کرد: از حضور خبرنگاران در حوزه مقاومت چه در بحث مقابله با داعش که در عراق و سوریه صورت گرفته تقدیر و تقدیر می‌کنم و باید به شهدای آن‌ها درود فرستاد و از سایر خبرنگاران که در این حوزه فعال هستند تقدیر و تقدیر کرد.

سردار رمضان شریف ادامه داد: ما ظرفیت‌های زیادی در کشور داریم که می‌تواند مورد توجه خبرنگاران قرار گیرد و به عظمت و اقتدار کشور یاری کند و یک ارزش افزوده‌ای جهت آن بیاورد ولی تا همین جای کار هم به نظرم نقش قابل تقدیری داشته‌اند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تلاش‌های مجاهدت‌گونه خبرنگارانتوانستند صدای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش دنیا برسانند.

سخنگوی سپاه پاسداران نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی پیروزی‌های مقاومت مورد تاکید قرار داد و گفت: این عنوان را باید در یک مقایسه‌ای پاسخ داد. توانمندی امپراطوری عظیمی چون رسانه‌های آمریکایی‌ و اروپایی و کشورهای منطقه جهت دستیابی به اهداف خود در جریان منطقه دست دارند و زمانی که به آن بنگریم متوجه می‌شویم که به همان اندازه‌ای که به تسلیحات آن‌ها توجه می‌کنند پشتیبانی رسانه‌ای آن‌ها هم یک جریان بزرگی است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم مظلومیت جبهه مقاومت و اخلاص خبرنگاران حوزه مقاومت بود که توانست گوشه‌هایی از توانمندی‌های این جبهه و ظلم و جنایت‌هایی تروریست ها در جغرافیای دنیا اسلام را برجسته کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: این گونه فعالیت‌ها تأثیر خوبی در پیروزی جبهه مقاومت و شکست کسانی که حامی گروهک‌های تروریستی بودند داشت؛ البته هنوز بخش عمده‌ای از جنایات آن‌ها پنهان مانده است ولی مطمئن باشید با فروکش کردن آتش درگیری میزان جرم و جنایت آن ها پیداخواهد شد.

سردار رمضان شریف در بخش نهایی سخنانش خاطر نشان کرد: قطعا جنایات گروه‌های تروریستی در گزارش‌های بعدی خبرنگاران منعکس می‌شود ولی به اعتقاد من تا همین جا هم در این رویارویی رسانه‌ای با امپراطوری بزرگ دشمن؛ خبرنگار جبهه مقاومت به خاص خبرنگاران ایرانی نقش ویژه‌ای داشتند.

آخر خبر /

واژه های کلیدی: سپاه پاسداران | خبرنگار | ایرانی | انقلاب | ایران | اسلامی | دفاعی امنیتی | انقلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *