خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

خانواده‌های شهدا و مجروحان اتفاق تروریستی مجلس به بنیاد شهید مراجعه کنند

محلاتی گفت: خانواده‌های شهدا و مجروحان شهرستانی اتفاق تروریستی مجلس باید به ادارات کل مراجعه و فرم پر کنند.

خانواده‌های شهدا و مجروحان اتفاق تروریستی مجلس به بنیاد شهید مراجعه کنند

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، نشست یکسان مسعود پزشکیان نایب مدیر اول مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 26 تیرماه) با حضور شهیدی‌محلاتی مدیر بنیاد شهید و سیدحسین هاشمی استاندار پایتخت کشور عزیزمان ایران با نشانه بررسی اوضاع پرونده جانباختگان و مجروحان اتفاق تروریستی مجلس برگزار شد.

پزشکیان در تشریح این نشست گفت: نشست امروز به منظور تعیین وظیفه اوضاع اطلاق عنوان شهید یا جانباز به جانباختگان اتفاق تروریستی مجلس انجام شد، مدیر بنیاد شهید پذیرفتند که سریعتر اوضاع پرونده این افراد را تعیین وظیفه و شهدا را تحت پوشش قرار دهد؛ همچنین اوضاع مجروحان این اتفاق باید در وهله اول در کمیسیون پزشکی بررسی و سپس بر اساس میزان آسیب، درصد جانبازی جهت آنان تعیین و خدمات مورد نیاز به آنها ارائه شود.

وی افزود: در نهایت مقرر شد فردا جلسه شورای تأمین استانداری برگزار و لیست شهدا و مجروحان این اتفاق به بنیاد شهید اعلام شده است و سپس بر اساس لیست ارائه شده است اطلاق عنوان شهید و جانباز به آنها تحقق یابد.

خانواده‌های شهدا و مجروحان اتفاق تروریستی مجلس به بنیاد شهید مراجعه کنند

سیدمحمدعلی شهیدی‌محلاتی مدیر بنیاد شهید نیز با بیان اینکه روال قانونی اطلاق عنوان «شهید» یا «جانباز» به جانباختگان اتفاق تروریستی مجلس در حال پیگیری و بررسی هست، تصریح کرد: پرونده این افراد باید تکمیل شده است و بعد از طی مراحل قانونی از سوی شورای تأمین استانداری به بنیاد شهید ارائه و تحت پوشش قرار گیرند و در واقع بعد از اعلام شورای تأمین طی یک هفته جانبازان و شهدای این اتفاق را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

وی اضافه کرد: پرونده مجروحان این اتفاق نیز باید به کمیسیون پزشکی ارائه و بعد از تعیین درصد بر مبنای رأی کمیسیون پزشکی افرادی که ضوابط بنیاد شهید مشمول بر آنها می‌شود، را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یادآور شد: خانواده‌های شهدا و مجروحان شهرستانی اتفاق تروریستی مجلس باید به ادارات کل مراجعه و فرم پر کنند، همچنین خانواده شهدا و مجروحان تهرانی این اتفاق نیز باید هر چه سریعتر به بنیاد شهید پایتخت کشور عزیزمان ایران مراجعه و اسامی مجروحان و شهدا را اعلام کنند.

انتهای پیام/

محلاتی گفت: خانواده‌های شهدا و مجروحان شهرستانی اتفاق تروریستی مجلس باید به ادارات کل مراجعه و فرم پر کنند.

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | تروریستی | جانباز | کمیسیون | پزشکی | پرونده | بنیاد شهید | پزشکیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *