خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

با قدرت از کادر رهبری تازه حماس حمایت می کنیم / خالد مشعل

رئیس سابق دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد با قدرت از کادر رهبری تازه حماس حمایت می کنیم.

با قدرت از کادر رهبری تازه حماس حمایت می کنیم / خالد مشعل

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان؛به نقل از الجزیره، خالد مشعل مدیر سابق دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: شورای مرکزی تازه جنبش حماس، اسماعیل هنیه را به عنوان مدیر تازه دفتر سیاسی این جنبش گزینش کرده است.

رئیس سابق دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: این انتخابات در فضای دموکراتیک، نیرومند و عمیق برگزار شد.

وی تاکید کرد: همه اعضای حماس از کادر رهبری تازه خود به ریاست اسماعیل هنیه حمایت می کنند.

خالد مشعل گفت: به فضل و برکت الهی و نعمات وی در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در داخل و خارج از فلسطین و در یک فضای مشورتی عمیق و دموکراتیک و برادرانه و مستحکم، نشست شورای مرکزی تازه این جنبش به علت شرایط استثنایی که داریم، برگزار شد. این نشست امروز شنبه برگزار شد و باعث افتخار من است که به ملت فلسطین، طرفداران حماس و آرزوی بزرگ مسئله فلسطین گزینش برادر اسماعیل هنیه را به عنوان مدیر دفتر سیاسی حماس اعلام کنم و کادر رهبری تازه حماس هر اسم دیگری را در وقت مناسب اعلام خواهد کرد. جنبش حماس از این گزینش استقبال می کند آیا که این انتخابات به صورت مشورتی و دموکراتیک بوده و این انتخابات بیانگر اتحاد و همدلی اعضای حماس و تفاهمات بوده است و همه اعضای حماس بعد از آخر انتخابات از کادر رهبری تازه حمایت می کنند.

با قدرت از کادر رهبری تازه حماس حمایت می کنیم / خالد مشعل

رئیس سابق دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: همه برادران در شورای مرکزی حماس و همه اعضای ارشد این جریان در داخل و خارج از فلسطین از برادر عزیزم اسماعیل هنیه و برادرانش در دفتر سیاسی تازه حمایت می کنند. من به عنوان مدیر سابق دفتر سیاسی حماس اعتماد کامل خود را به برادرم هنیه و برادرانش در کادر رهبری تازه اعلام می کنیم. من به امین بودن و توانایی آنان باور دارم و افراد خوبی در کادر رهبری بوده و به مسئولیت های خود واقف هستند. من اطمینان دارم که برادرم اسماعیل هنیه و همه اعضای دفتر سیاسی حماس به آرزوی بزرگ ها، خواسته ها و اولویت های ملت فلسطین توجه دارند.

وی بیان داشت: ما بر مسئولیت سابق، کنونی و آینده خود در آزاد کردن همه اسرای زن و مرد ملت فلسطین تاکید داریم. همه بر طرح ملی فلسطین جهت آزاد سازی سرزمین و بازگشت به سرزمین و بازستاندن همه حقوق و مقدسات خود تاکید داشته و اعتماد کاملی به کادر رهبری تازه داریم. من به همراه برادرانم سربازان این جنبش هستیم و با قدرت از اسماعیل هنیه حمایت می کنیم. عملکرد حماس در عمل به مقاومت و عملکرد سیاسی و تاکید بر اصول ثابت ملت فلسطین افتخارآمیز هست. حماس با گزینش کادر رهبری جدید، الگویی از تحول آرام قدرت در یک فضای برادرانه و دموکراتیک نشان داده است و اعضای ارشد حماس قطع نظر از جایگاهی که دارند به مسئولیت های خود متعهد هستند. برادران در حماس دوستی زیادی به من داشتند و پست های زیادی را به من پیشنهاد کردند ولی من از پذیرش آن خودداری کردم. من فقط یکی از اعضای شورای مرکزی حماس هستم و به جنبش حماس، ملت فلسطین و امت اسلامی خدمت می کنم.

رئیس سابق دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد با قدرت از کادر رهبری تازه حماس حمایت می کنیم.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: اسماعیل هنیه | انتخابات | فلسطین | مرکزی | سیاسی | بین الملل | خالد مشعل | قدرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *