خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حمله رژیم سعودی با بمب‌های خوشه‌ای به صعده یمن

رژیم عربستان سعودی شنبه بخش‌هایی از مناطق مسکونی در استان مرزی صعده را نشانه حمله با بمب‌های خوشه ‌ای قرار داد.

حمله رژیم سعودی با بمب‌های خوشه‌ای به صعده یمن

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از خبرگزاری دولتی یمن، در ادامه جنایات رژیم سعودی در نشانه قرار دادن مناطق مسکونی یمن با تسلیحات ممنوعه، منابع نظامی یمنی اعلام کردند بخش هایی از استان مرزی صعده نشانه حمله با بمب‌های خوشه‌ای ارتش عربستان قرار گرفت. در این جنایت تازه ، ارتش سعودی با بمب های خوشه ای شهرستان مرزی باقم را نشانه قرار داد و خسارت سنگینی به این منطقه وارد کرد.

این منابع تاکید کردند که منطقه آل عمر در شهرستان منبه هم نشانه حمله موشکی ارتش عربستان سعودی قرار گرفته هست. مسئولان نظامی یمنی سکوت جامعه جهانی در قبال ادامه جنایت های رژیم سعودی ضد مردم یمن با استفاده از تسلیحات ممنوعه را محکوم کردند.

همچنین؛ به گفته منابع نظامی یمنی، چند فروند بالگرد جنگی ارتش عربستان سعودی از نوع آپاچی امروز دستکم 100 راکت و موشک به منطقه مسکونی الربوعه در عسیر شلیک کردند. به دنبال این اقدام سعودی‌ها، ارتش و کمیته های مردمی یمن هم بخش‌هایی از اهداف سعودی در نجران را نشانه قرار دادند، یک ماشین نظامی ارتش سعودی را منهدم کردند و چند تن از نظامیان سعودی را به هلاکت رساندند. همچنین محل استقرار نظامیان سعودی و مزدوران وابسته به آنها در نجران و جیزان نشانه حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار گرفت.

حمله رژیم سعودی با بمب‌های خوشه‌ای به صعده یمن

از سوی دیگر رزمندگان یمنی یک ماشین نفربر سعودی‌ها را در منطقه الشرفه نشانه حمله راکتی خود قرار دادند و شماری از نظامیان متجاوز عربستان را به هلاکت رساندند. توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین محل استقرار ارتش عربستان در منطقه العباده را نشانه قرار داد و شماری را به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

انتهای پیام/

رژیم عربستان سعودی شنبه بخش‌هایی از مناطق مسکونی در استان مرزی صعده را نشانه حمله با بمب‌های خوشه ‌ای قرار داد.

ادامه جنایات آل سعود علیه مردم یمن با تسلیحات ممنوعه

واژه های کلیدی: ارتش و کمیته های مردمی یمن | عربستان سعودی | نظامیان سعودی | عربستان | منابع | ماشین | جنایات | اخبار بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *