خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حل معضل بیکاری و رکود از برنامه‌‌های فوری دولت تازه باشد

رئیس شرکت بسیج مستضعفین تأکید کرد: حل معضل بیکاری و رکود در اولویت برنامه‌ریزی‌ها و کارها فوری مسئولان اجرایی کشور قرار گیرد.

حل معضل بیکاری و رکود از برنامه‌‌های فوری دولت تازه باشد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی گروه تحریریه سایت جوان؛سردار غلامحسین غیب پرور مدیر شرکت بسیج مستضعفین در پی حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – شورای اسلامی
متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند بزرگ را سپاس می گوییم که بار دیگر عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران، با حضور حماسی اقشار متفاوت مردم این سرزمین در پای صندوق های رأی، در چشم جهانیان آشکار گردید و جمهوریت و مردم سالاری حقیقی در سایه اسلام، به نمایش گذاشته شد.

در روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 ، ملت غیور کشور عزیزمان ایران اسلامی با هر قومیت وگویش و مذهب و با هر سلیقه سیاسی و فرهنگی، در جای جای این خاک سرافراز و اقصی نقاط گیتی، از ساعات ابتدایی روز تا آخرین لحظات شامگاه، جهت اعلان وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی، صفوف متحد و به هم پیوسته ای را تشکیل دادند تا در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، در تعیین آینده امور اجرایی کشور و شهر و روستای خود نقش آفرینی نمایند و سی و پنجمین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند، برنده مهم انتخابات، نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف کشور عزیزمان ایران و بازنده حقیقی آن، دشمن های قسم خورده این نظام یعنی استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان ارزش هستند.

اینجانب، خلق این حماسه باشکوه را به محضر امام وقت عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی، مدیر جمهور منتخب و یکایک ایرانیان سربلند و گرانقدر تبریک عرض می نمایم.

همچنین بر خود مورد نیاز می دانم از زحمات تمام کسانی که در پدیدار ساختن این حماسه ملی نقش آفرینی کرده اند علی الخصوص آحاد بسیجیان عزیز که با جان و دل در تشویق به حضور حداکثری و کمک در تامین امنیت مثال زدنی کوشیده اند، قدردانی و سپاسگزاری نمایم و بر جبین ارزش بوسه زنم و جهت ارزش آرزوی توفیق داشته باشم.

اکنون دوران مسابقه های انتخاباتی به آخر رسیده است و نامزد منتخب، بعد از تنفیذ رهبر مقتدر انقلاب اسلامی، مدیر جمهور همه مردم کشور عزیزمان ایران خواهد بود. وقت وعده دادن ها و مجادله با رقبای انتخاباتی به آخر رسیده و هنگام همدلی و هم افزایی جهت عبور از موانع و کار جهت برطرف پرسشها مردم فرا رسیده است.

اکنون وقت آن است که پرسشها اساسی کشور و در رأس آنها پیاده سازی الگوی اقتصاد مقاومتی جهت حل معضل بیکاری و رکود و نیز زیاد کردن کارآفرین و پیگیری به معیشت محرومان و مستضعفان در اولویت برنامه ریزی ها و کارها فوری مسئولان اجرایی کشور قرار گیرد.

اکنون وقت آن است که از ناکامی های گذشته و نیرنگ ها و بدعهدی های دشمن های ملت ایران، درس بگیریم و جهت رشد و پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی ایران، با تکیه بر توان داخلی و استعدادهای سرشار ایرانی و نه با چشم داشتن به عهد عهدشکنان خارجی، تمام ظرفیت های کشور را بسیج کنیم و ثابت کنیم که بدون اتکا به بیگانگان می توانیم نیازهای مان را خودمان برطرف نماییم.

اینجانب به مدیر جمهور منتخب اعلام می نمایم که بسیج ده ها میلیونی، همان گونه که در تنگنای جنگ تحمیلی و در پی ناکافی بودن ظرفیت های کلاسیک نظامی، توانست با حضور اقشار متفاوت مردم، ورق را به نفع انقلاب اسلامی برگرداند، مهیاست تا در عرصه جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز تمام ظرفیت های مردمی خود را جهت برطرف پرسشها و عبور از موانع و دستیابی به فتح و ظفر بسیج نموده و توان بی بدیل خویش را در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور به خدمت در آورد.

امید است خداوند متعال به همه مسئولان کشور و خصوصا مدیر جمهور منتخب و نیز اعضای منتخب شورای اسلامی شهر و روستا، عزم راسخ و نصرت خویش را عنایت نموده و ایشان را در خدمت هر چه بهتر به مردم شریف کشورمان و ملت های مظلوم و مستضعف، یاری رساند.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | شورای اسلامی | شهر و روستا | ایرانیان | انتخابات | ایرانی | انقلاب | روستا | ایران | بیکاری | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *