خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حضور آمریکا در عراق جهت مبارزه با داعش دروغی بیش نیست

مشاور وزیر خارجه گفت: نیروهای آمریکایی در عراق عنصری اضافی هستند و حضورشان جهت مبارزه با داعش دروغی بیش نیست.

حضور آمریکا در عراق جهت مبارزه با داعش دروغی بیش نیست

حسین شیخ‌الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا آمریکایی‌ها علاوه بر سنگ اندازی‌ها در نبرد با تروریسم در عراق و آزادسازی موصل باز هم قصد ماندن در عراق را دارند، اظهار داشت: این عنوان یکی دیگر از تجاوز‌ها و دروغ‌های آمریکا است.

مشاور وزیر امور خارجه با بیان اینکه آمریکا طمع به ثروت و موقعیت استراتژیک منطقه را پشت صورت دروغین خود مخفی کرده هست، افزود: آمریکایی‌ها به اعتراف خود بوجود آورنده داعش هستند و به میل خودشان به منطقه آمده‌اند که داعش را از بین ببرند، بنابراین ایجاد داعش جهت حضور دوباره آن‌ها در منطقه بود.

وی افزود: داعش که تشکیلاتی گسترده و حکومت خود خوانده وسیع شکل داده بود اکنون در عراق و سوریه به دست مدافعان حرم در آستانه نابودی است بنابراین بهانه‌ای جهت حضور آمریکایی‌ها وجود نخواهد داشت.

حضور آمریکا در عراق جهت مبارزه با داعش دروغی بیش نیست

شیخ‌الاسلام ابراز داشت: اگر تصمیم آن‌ها مقابله با تروریسم بود با نابودی داعش از منطقه می‌رفتند ولی ملاحظه می‌شود که این گونه نیست و البته علت آن جبران کمبود‌هایی است که با سقوط دست نشانده‌شان صدام حسین برایشان بوجود آمده است.

کارشناس ارشد منطقه غرب آسیا خاطر نشان کرد: امروز آمریکا باید توجه کند که ملت‌های منطقه و عراق ملت 30 سال پیش نیستند و به آینده خود و کشورشان آگاه هستند و خودشان آینده را رقم می‌زنند بنابراین آمریکایی‌ها در منطقه عنصری اضافی و غده‌ای سرطانی هستند.

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه آمریکایی‌ها طبق معمول جهت دست‌اندازی، منطقه را رها نمی‌کنند یادآوری کرد: ملت دولت و نیروهای نظامی عراق حضور نیروهای ائتلاف آمریکایی را نخواسته و نمی‌خواهند.

انتهای خبر /

مشاور وزیر خارجه گفت: نیروهای آمریکایی در عراق عنصری اضافی هستند و حضورشان جهت مبارزه با داعش دروغی بیش نیست.

واژه های کلیدی: وزیر امور خارجه | آمریکایی | اندازی | آمریکا | تروریسم | تروریست های داعش | تروریست تکفیری | نیروهای عراقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *