خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آیا شایسته است نیروهای غیربومی در وزارت نفت مشغول باشند؟ ، جوانان تحصیلکرده کشور بدون کار هستند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وزارت نفت باید تمهیدات مورد نیاز را انجام دهد لیکن شایسته نیست که جوانان تحصیل‌کرده و متخصص دشتی و تنگستان بدون کار

آیا شایسته است نیروهای غیربومی در وزارت نفت مشغول باشند؟ ، جوانان تحصیلکرده کشور بدون کار هستند

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ سیدکمال الدین شهریاری با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: با نزدیک شدن به سالروز ارتحال حضرت امام خمینی یاد ایشان را گرامی می دارم و امیدوارم با بزرگداشت مراسم سالگرد ایشان هر چه زیاد نسبت به آرزوی بزرگ های آن بزرگمرد تاریخ ادای وظیفه کنیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات روز 29 اردیبهشت، این انتخابات را مظهر قدرت نرم جمهوری اسلامی بر شمرد و تأکید کرد: این حرکت نشان دهنده رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری در ایجاد وحدت میان مردم کشور عزیزمان ایران از هر قومیت و مذهبی جهت همکاری در تعیین آینده خودشان است.

عبارات مهم : مقام معظم رهبری – انتخابات

وی با تأکید بر اینکه مردم کشور عزیزمان ایران نشان دادند که در تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری همچنان در صحنه حضور دارند و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند، بیان داشت: مردم کشور عزیزمان ایران دموکراسی واقعی را به رخ جهانیان کشیدند.
وی افزود: آقای روحانی! شهرستان های دشتی و تنگستان در استان بوشهر که در حد فاصل نیروگاه اتمی و مجتمع عظیم پارس جنوبی واقع شده است اند از قیمت بیکاری بالای 17 درصد زحمت می برند.
شهریاری ادامه داد: شما نیز شاهکارهای عظیم صنعتی بعد از انقلاب اسلامی را فقط از منظر ملی مورد توجه قرار داده اید و نه از نگاه منافع منطقه ای.
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در دولت های قبل تصمیم نامه ای تصویب شد که به موجب آن مقرر گردیده بود که وزارت نفت حداقل 50 درصد از نیروهای مورد نیاز پارس جنوبی را از افراد بومی بوشهر استفاده کند اظهار داشت: چنانچه جهت این کار نیاز به آموزش نیروی انسانی باشد وزارت نفت باید تمهیدات مورد نیاز را انجام دهد لیکن شایسته نیست که جوانان تحصیل کرده و متخصص دشتی و تنگستان بدون کار باشند و همه روزه شاهد استخدام نیروهای غیر متخصص و غیر بومی باشیم.
وی سخنان خود را اینگونه ادامه داد: آقای مدیر جمهور! بیکاری، بیکاری، بیکاری؛ فقر، فقر و فقر مردم دشتی و تنگستان را زحمت می دهد چنانچه بارها مسئولین متفاوت از واردات بی رویه کالا و ته لنجی به عنوان پدیده مضر جهت تولید داخل و اشتغال پایدار سخن گفته اند.
شهریاری تصریح کرد: همین فرزندان لنج داران که با حضور در دانشگاه ها تلاش می کنند تا تخصص پیدا کرده و در آینده شغلی آبرومند داشته باشند بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه ها جهت پیدا کردن شغل مرتبط با تخصص خود چندین سال به هر دری می زنند و می بینند که همه درها به روی آن ها بسته است مجبور می شوند که با داشتن تخصص هایی نظیر مکانیک و عمران مجددا روی لنج پدر که تنها سرمایه و دارایی آن ها است کار کنند و نان بخور و نمیری جهت خود تهیه کنند.
انتهای خبر /

واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | انتخابات | جوانان | انقلاب | کمیسیون | عمران | بوشهر | ایران | بیکاری | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *