خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جدایی اقلیم کردستان از عراق دوام نمی‌آورد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: به نظر من جدایی اقلیم کردستان دوام نمی‌آورد.

جدایی اقلیم کردستان از عراق دوام نمی‌آورد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، محمد باقر ذوالقدر عضو شورای مرکزی جبهه مردمی در مراسم ترحیم جلال طالبانی مدیر جمهور سابق عراق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلال طالبانی از شخصیت‌های ممتاز و بی‌بدیل کرد بود و در همه مناطق کردی که در عراق، ایران، ترکیه و سوریه نظیر نداشت. لذا فقدان ایشان جهت کردها و منطقه ما بسیار تأسف بار است.

وی افزود: این مسائلی که در حوزه کردی امروزه وجود دارد به علت فقدان وزنه نیرومند مثل جلال طالبانی هست. ایشان از نخستین سالهای انقلاب و دوران جنگ هم‌پیمان جدی جمهوری اسلامی بودند. همچنین در جریان جنگ با صدام نیز جهت کمک به کشور عزیزمان ایران ورود کردند و به رغم اینکه گروه‌های دیگر اغراض مادی داشتند و به دنبال منافع خود بودند ایشان مردانه وارد میدان شد و تا آخر ایستاد و مزد خود را که آزادی مردم عراق و کرد بود، دریافت کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به نقش جلال طلبانی در حل بحران های اولیه عراق در وقت ریاست جمهوری خود خاطرنشان کرد: بعد از سقوط صدام ایشان مدیر جمهور عراق بودند و وجود ایشان بیش از آنکه جهت مردم کرد منفعت داشته باشد، جهت مردم عراق سودمند بود.

جدایی اقلیم کردستان از عراق دوام نمی‌آورد

وی در مورد آینده جدایی کردستان نیز خاطرنشان کرد: من تصور نمی‌کنم که این عنوان دوام بیاورد، دولت و ملت عراق و حتی مردم اصیل کرد به این حرکت پایبند نیستند همچنین کشورهای همسایه کردستان عراق نیز هیچ کدام خواهان چنین اتفاقی نمی‌باشند ولی خسارت آن را باید مردم کرد عراق بپردازند.

انتهای پیام/

مسائلی که امزوزه در حوزه کردی وجود دارد به علت فقدان وزنه نیرومند مثل جلال طالبانی است

واژه های کلیدی: ریاست جمهوری | انقلاب | کردستان | مرکزی | جدایی | ایران | ذوالقدر | اقلیم کردستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *