خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بازرسی‌های هسته‌ای برجام دائمی هستند / جان کربی

سخنگوی پیشین وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد رژیم بازرسی و راستی‌آزمایی برنامه هسته‌ای کشور عزیزمان ایران دائمی است.

بازرسی‌های هسته‌ای برجام دائمی هستند / جان کربی

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه دولت اوباما در یادداشتی جهت سی‌ان‌ان نوشت: همه افرادی که وظیفه دفاع از آمریکا را برعهده دارند از جمله وزیر دفاع و مدیر ستاد کل ارتش آمریکا برجام را به نفع امنیت ملی ما می‌دانند، چگونه ترامپ ادعا می‌کند که این توافق در جهت منافع امنیتی آمریکا نیست؟

کربی افزود: درست است که بعضی محدودیت‌های اعمال شده است بر برنامه هسته‌ای کشور عزیزمان ایران بعد از مدتی از بین می‌روند ولی رژیم بازرسی و راستی‌آزمایی جهت هر لحظه باقی خواهد ماند. اگر ترامپ پایبندی کشور عزیزمان ایران به برجام را تایید نکند، این مساله در تضاد با راستی‌آزمایی‌های دقیق، علمی و حرفه‌ای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواهد بود.

بازرسی‌های هسته‌ای برجام دائمی هستند / جان کربی

سخنگوی وزارت خارجه دولت اوباما همچنین تاکید کرده است: به نظر می‌رسد تصمیم ترامپ جهت تایید نکردن پایبندی کشور عزیزمان ایران به برجام صرفا یک تصمیم سیاسی است که نشانه آن تنها از بین بردن میراث مدیر جمهور قبلی هست. برجام در تحقق آنچه جهت آن مذاکره شد موفق بوده هست. اگر مسئله دولت ترامپ، سایر کارها کشور عزیزمان ایران هست، می‌‌تواند در یک چارچوب دیگر به آنها بپردازد.

جان کربی در ادامه می ‌نویسد: اگر آمریکا به صورت یکجانبه و بدون علت تحریم‌های هسته‌ای کشور عزیزمان ایران را بازگرداند، آن وقت این ما هستیم که به برجام پایبند نبوده‌ایم نه ایران. ترامپ مطلقا هیچ دلیلی جهت لغو برجام ندارد و اگر می‌خواهد آمریکا را به یک مذاکره‌کننده غیرقابل اعتماد در سطح دنیا تبدیل نکند باید به حرف ژنرال‌هایش گوش کند.

انتهای پیام/

سخنگوی پیشین وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد رژیم بازرسی و راستی‌آزمایی برنامه هسته‌ای کشور عزیزمان ایران دائمی است.

اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه دولت اوباما راجع به خروج آمریکا از برجام

واژه های کلیدی: وزارت خارجه | دولت ترامپ | اوباما | آمریکا | بپردازد | ایران | مذاکره | اخبار بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *