خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جابری‌انصاری با مدیر جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد

معاون وزیر امور خارجه کشور عزیزمان ایران در ادامه رایزنی‌ها در دمشق با مقامات سوری با بشار اسد مدیر جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

جابری‌انصاری با مدیر جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد

به روایت بخش سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان که به منظور مشورت با مقامات سوری و شرکت در نشست کمیته یکسان سیاسی دو کشور به سوریه سفر کرده، صبحگاه امروز (پنجشنبه) با بشار اسد مدیر جمهور این کشور دیدار و راجع به مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و آخرین تحولات سوریه گفت‌وگو کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان و مذاکره کننده ارشد کشور عزیزمان ایران در روند آستانه که نیمه‌شب سه‌شنبه 27 تیر ماه به منظور گفت‌وگو و مشورت با مقامات عالی سوریه اطراف آخرین تحولات منطقه و روند مذاکرات بین‌المللی سوریه، وارد دمشق شد، روز گذشته (چهارشنبه) با بعضی مقامات این کشور از جمله عماد خمیس نخست‌وزیر، ولید المعلم وزیر خارجه و فیصل مقداد قائم مقام وزیر خارجه دیدار و در خصوص آخرین تحولات سوریه و روند مذاکرات آستانه گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه سوریه در دیدار معاون وزیر خارجه کشورمان از نقش جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در استقرار ثبات و آرامش در این کشور و همچنین حمایت‌های سیاسی پایتخت کشور عزیزمان ایران در سطح جهانی و به خاص در مذاکرات دو و چندجانبه در آستانه تقدیر کرد.

جابری‌انصاری با مدیر جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد

عماد خمیس نیز از اسحاق جهانگیری جهت سفر به دمشق دعوت و نسبت به انجام این سفر در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.

وی همچنین در نشست کمیته یکسان سیاسی کشور عزیزمان ایران و سوریه به همراه فیصل مقداد شرکت کرد. در این نشست روابط و همکاری‌های دو کشور و آخرین تحولات بحران سوریه و تحرکات سیاسی و دیپلماتیک مرتبط با آن به خاص مباحث مطروحه در اجلاس بین‌المللی آستانه و گفت‌وگو‌های ژنو و توافق آتش بس در جنوب سوریه، مورد بحث و تبادل نظر قرار داده شد و هماهنگی‌های مورد نیاز بین دو طرف انجام شد.

دیدار با گروه‌های فلسطینی مستقر در دمشق از دیگر برنامه‌های جابری‌انصاری در روز گذشته بود. رهبران گروه‌های فلسطینی مستقر در دمشق در این دیدار با تقدیر از کشور عزیزمان ایران به‌خاطر حمایت از فلسطین و قدس، از همراهی بعضی کشورهای عربی با طرح‌های صهیونیستی-آمریکایی جهت به حاشیه کشاندن مسئله فلسطین به عنوان عنوان اساسی دنیا اسلام ابراز تاسف کردند.

معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه همچنین در جلسه‌ای با حضور سفیر و اعضای موسسات ایرانی مستقر در سوریه شرکت و با آنها گفت‌وگو کرد.

معاون وزیر امور خارجه کشور عزیزمان ایران در ادامه رایزنی‌ها در دمشق با مقامات سوری با بشار اسد مدیر جمهور سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

رایزنی معاون وزیر امور خارجه با مقام‌های سوری

واژه های کلیدی: وزارت امور خارجه | وزیر خارجه کشور | وزیر امور خارجه | مذاکرات آستانه | وزارت خارجه | فلسطین | ایرانی | مذاکرات | سیاسی | سوریه | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *