خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اتحاد کشورهای شورای همکاری خلیج فارس حیاتی است / تیلرسون

وزیر خارجه آمریکا در دیدار با امیر کویت از رهبری این کشور به منظور ایجاد وحدت میان کشور های عضو شورای همکاری خلیج فارس قدردانی کرد.

اتحاد کشورهای شورای همکاری خلیج فارس حیاتی است / تیلرسون

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان، «رکس تیلرسون» روز جمعه در دیدار با «صباح احمد جابر الصباح» امیر کویت و هیات همراه او در یک کنفرانس خبری یکسان حاصل این دیدار را که او دیداری استراتژیک خواند، سازنده و با اهمیت توصیف کرد.
وی افزود که در این دیدار و دیدار های روز پنجشنبه میان طرفین بر ادامه دوستی و همکاری های یکسان میان دو کشور و اهداف یکسان در منطقه تاکید شده است است.
به گفته وی دولت ترامپ به نشانه قدردانی و حمایت از روابط حسنه میان دو کشور و به امید تقویت این روابط توافقنامه های متعددی را در زمینه های نظامی، سرمایه گذاری و آموزشی با امیر کویت به امضا رسانده است.
تیلرسون یکی از حوزه هایی را که جهت حمایت از منافع امنیتی یکسان میان آمریکا و کویت اهمیت خاص دارد، توانمندی های نظامی کویت و کمک به تقویت این توانمندی ها ذکر کرد و گفت: فروش جنگنده های اف-18-اس آمریکایی به کویت بعنوان قدمی در توسعه روابط امنیتی است.
امضا توافقنامه مبادلات اطلاعاتی میان گمرک هاس دو کشور و توافقنامه آموزشی میان وزارت خارجه آمریکا و وزارت آموزش و پرورش کویت و تفاهمنامه تجاری میان طرفین ازجمله قدم های دیگری است که به گفته تیلرسون در این دیدار ها برداشته شده است است.
وزیر خارجه آمریکا در ادامه از رهبری کویت در تلاش های مربوط به ایجاد آشتی و اتحاد میان کشور های عضو شورای همکاری های خلیج فارس قدردانی کرد و چنین اتحادی را از نظر آمریکا جهت برخورد با چالش ها و ترساندن های منطقه ای بسیار با اهمیت دانست.
انتهای پیام/

تیلرسون اتحاد شورای همکاری خلیج فارس را مهم خواند

واژه های کلیدی: شورای همکاری خلیج فارس | وزارت خارجه | رکس تیلرسون | آمریکایی | آموزشی | آمریکا | قدردانی | همکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *