خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توسعه اشتغال و زیاد کردن نشاط جامعه جهت کار و فعالیت از اولویت‌های دولت دوازدهم است

در جلسه هیئت وزیران کلیات آیین­ نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری بررسی شد.

توسعه اشتغال و زیاد کردن نشاط جامعه جهت کار و فعالیت از اولویت‌های دولت دوازدهم است

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، هیئت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، به استاندار پیشنهادی استان بوشهر رأی اعتماد داد. بر این اساس، آقای عبدالکریم گراوند به عنوان استاندار بوشهر منصوب شد.

روحانی با تبریک رأی اعتماد دولت به استاندار منتخب بوشهر، آشنایی وی به استان و برنامه­‌های ارایه شده است از سوی استاندار را از نقاط قوت وی دانست و اظهارداشت: استان بوشهر به لحاظ مرزی بودن و برخورداری از ظرفیت صنعتی، گردشگری، دریایی و انرژی، از جمله استان­‌های استراتژیک و مهم بوده و توسعه اشتغال و زیاد کردن نشاط جامعه جهت کار و فعالیت از اولویت­‌های دولت دوازدهم است.

رییس­ جمهور استاندار را به تلاش جهت وحدت جامعه، هماهنگی بین دستگاه­‌های متفاوت و واگذاری طرح­‌های نیمه تمام که از دیگر اولویت­‌های دولت هست، توصیه کرد و بر بهره ­گیری زیاد از جوانان و زنان تأکید کرد.

توسعه اشتغال و زیاد کردن نشاط جامعه جهت کار و فعالیت از اولویت‌های دولت دوازدهم است

در ادامه جلسه، کلیات آیین­ نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، مورد بحث و تبادل نظر قرار داده شد و ادامه بررسی آن به جلسه آینده موکول شد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: صندوق توسعه | حسن روحانی | قانون | بوشهر | فعالیت | اعتماد | اشتغال | هیئت وزیران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *