خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تهدید توخالی کاخ سفید علیه کشور عزیزمان ایران به خاطر دستگیری جاسوسان آمریکایی

کاخ سفید ترساندن کرد اگر جاسوسان آمریکایی دستگیر شده است در کشور عزیزمان ایران آزاد نشوند، پایتخت کشور عزیزمان ایران با تبعات جدی روبرو خواهد شد.

تهدید توخالی کاخ سفید علیه کشور عزیزمان ایران به خاطر دستگیری جاسوسان آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از اسپوتنیک، کاخ سفید روز جمعه در ادامه تهدیدهای توخالی خود مدعی شد که در صورت عدم آزادی و بازگرداندن شهروندان آمریکایی محبوس در کشور عزیزمان ایران به کشورشان، پایتخت کشور عزیزمان ایران با «تبعات جدی و جدید» روبرو خواهد شد.

دولت آمریکا عصر روز جمعه ادعا کرد: «رئیس جمهور آمریکا آماده است تا در صورت عدم آزادی و بازگرداندن شهروندان آمریکایی محبوس در کشور عزیزمان ایران به کشورشان، پایتخت کشور عزیزمان ایران را با تبعات جدی و جدیدی روبرو سازد».

بنابر ادعای مقامات آمریکا، در صورت امتناع مقامات پایتخت کشور عزیزمان ایران از بازگرداندن تمام شهروندان آمریکایی محبوس در کشور عزیزمان ایران به کشورشان، تدابیر و تمهیدات تنبیهی جدیدی علیه کشور عزیزمان ایران بکار گرفته خواهد شد.

این در حالی است که واشنگتن مصرانه ادعا می کند که تمام شهروندان آمریکایی محبوس در ایران به دلایل ناعادلانه ای بازداشت و زندانی شده است اند.

تهدید توخالی کاخ سفید علیه کشور عزیزمان ایران به خاطر دستگیری جاسوسان آمریکایی

کاخ سفید در بیانیه خود آورده است که «دولت کشور عزیزمان ایران نزدیک به چهل سال است که از زندانی کردن و گروگانگیری به مثابه ابزاری جهت پیشبرد سیاست خود بهره گرفته است که مورد اخیر آن، محکوم ساختن یک آمریکایی چینی تبار با نام وانگ به 10 سال زندان است».

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: مقامات آمریکا | بازگرداندن | آمریکایی | زندانی | آمریکا | ایران | اخبار بین الملل | کاخ سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *