خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

صداو سیما تنها مجری تصمیمات اتخاذ شده است است ، تصمیم‌گیری راجع به مناظره

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به بعضی از فضاسازی‌ها راجع به مناظره نمایندگان نامزد‌ها تصویر العمل نشان داد.

صداو سیما تنها مجری تصمیمات اتخاذ شده است است ، تصمیم‌گیری راجع به مناظره

احسان قاضی زاده هاشمی سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات در گفت وگو با خبرنگار انتخابات گروه تحریریه سایت درباره بعضی مباحث مطروحه در اینترنت مبنی بر مناظره نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، توضیحاتی ارائه داد.
وی افزود: تصمیم گیری در مورد مناظره نمایندگان نامزدها بر عهده کمیسیون نظارت بر تبلیغات است و صداو سیما تنها مجری تصمیمات اتخاذ شده است خواهد بود.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – برنامه ریزی

قاضی زاده با بیان اینکه عنوان مناظره نمایندگان نامزدهای انتخابات به تصویب کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات رسیده هست، افزود: منتها وقت بندی مناسب جهت این مناظره به لحاظ جدول پخش انجام نشده و در حال حاضر ما مشغول برنامه ریزی جهت این مسئله هستیم.
سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات تأکید کرد: در این راستا ما هیچ نامه نگاری مبنی بر معرفی نمایندگان نامزدها جهت این مناظره نداشتیم بنابراین هنگامی که که ما نامه ای به هیچ ستادی در این راستا نداده ایم و متعاقب آن هیچ نامه ای هم از ستادی دریافت نکرده ایم لذا موضوعاتی که مبنی بر این مسئله در اینترنت مطرح می شود در واقع نوعی گمانه زنی بوده که باید گفت ما هنوز وارد اجرای قانونی و حقوقی مناظره نمایندگان نامزدها نشدیم.
سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات تصریح کرد: ما مشغول برنامه ریزی با شرکت صدا و سیما در این رابطه با عنوان مذکور هستیم تا اینکه این شرکت بتواند در وقت و ساعتی مناسب این مناظره را پوشش دهد و در عین حال تداخلی با برنامه نامزدهای انتخابات نداشته باشد.
قاضی زاده هاشمی در ادامه راجع به مناظره سوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که تا ساعاتی دیگر در شرکت صدا و سیما برگزار می شود، افزود: شیوه این مناظره همانند دو مناظره قبلی خواهد بود.
وی با اشاره به بعضی شکایات مربوط به نامزدهای انتخابات تأکید کرد: طبق این شکایات ما در بخش نهایی مناظره امروز، اگر خدا بخواهد دو دقیقه به وقت نهایی نامزدها اضافه خواهیم کرد.
گفتنی هست، بعضی افراد در اینترنت مدعی شده است بودند که معاونت سیاسی صداو سیما مانع از برگزاری مناظرات نمایندگان نامزدها شده است است.
انتهای خبر /

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | برنامه ریزی | تبلیغات | اینترنت | انتخابات | برنامه | کمیسیون | مجلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *