خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تشکیل دو کمیته‌ مجزا جهت بررسی نحوه برگزاری تحلیف و برنامه وزرای پیشنهادی

سخنگوی فراکسیون امید از تشکیل کمیته‌ای جهت بررسی نحوه برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور خبر داد.

تشکیل دو کمیته‌ مجزا جهت بررسی نحوه برگزاری تحلیف و برنامه وزرای پیشنهادی

بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ در تشریح نشست امروز (یکشنبه 15 مرداد ماه) صبح فراکسیون متبوع خود گفت: بحث کابینه دوازدهم در جلسه امروز صبح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: قرار شد، سه‌شنبه که رئیس‌جمهور به طور رسمی لیست اعضای کابینه دوازدهم را به مجلس معرفی می‌کند این بحث‌ها به صورت تخصصی‌تر پیگیری شود.

نماینده مردم شیراز اظهار داشت: البته یک سری از وزرا که گویا عوض کردن نکرده‌اند جهت نمایندگان آشنا شده است هستند و فراکسیون امید هم نظر خود را نبست به‌ آنها اعلام کرده است.

تشکیل دو کمیته‌ مجزا جهت بررسی نحوه برگزاری تحلیف و برنامه وزرای پیشنهادی

پارسایی تأکید کرد: ‌در رابطه با دیگر وزرای پیشنهادی هم کمیته‌ای تشکیل شده است تا اطلاعات و برنامه آن‌ها را جمع‌آوری و به فراکسیون تحویل دهد، فراکسیون امید در نهایت براساس شاخص‌های تعریف شده است خود بر روی این وزرا نظر خواهد داد.

سخنگوی فراکسیون امید در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا تاکنون از لیست نهایی کابینه اطلاع پیدا کرده‌اید، بیان داشت: ما هم راجع به کابینه دوازدهم در حد اخبار غیررسمی منتشره در اینترنت اطلاع داریم لذا ترجیح می‌دهیم بعد از معرفی رسمی وزرای پیشنهادی اظهارنظر کنیم، اگر همان وزرای مطروحه در اینترنت صحیح بود روز گذشته مدیر جمهور آن را به هیئت رئیسه تحویل می‌داد.

وی با بیان اینکه شاید اعضای فراکسیون امید بر روی وزرا پیشنهادی نظرهای متفاوتی داشته باشند ولی قطعا آرا براساس تصمیم فراکسیونی خواهد بود، افزود: همه اعضا به این تصمیم جمعی پایبندند و در صحن مجلس نسبت به وزرای پیشنهادی طبق همان نظر فراکسیون امید اعلام نظر می‌کنند.

پارسایی تاکید کرد: در صورت نیاز از وزرای پیشنهادی هم جهت حضور در فراکسیون امید دعوت خواهد شد.

سخنگوی فراکسیون امید از تشکیل کمیته‌ای جهت بررسی نحوه برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور خبر داد.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین از تشکیل کمیته‌ای به ریاست وکیلی نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در فراکسیون امید خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار هست، این کمیته نحوه برگزاری مراسم تحلیف مدیر جمهور را مورد ارزیابی قرار داده و گزارش جامعی را به فراکسیون تحویل دهد.

انتهای پیام/

تشکیل کمیته‌ای در فراکسیون امید جهت بررسی وزرای پیشنهادی

واژه های کلیدی: برگزاری مراسم | اعضای کابینه | برنامه | معرفی | فراکسیون امید | ریاست وکیلی | مراسم تحلیف | کمیته ای جهت بررسی وزرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *