خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تسلیم شدن گروهی از عنصرهای داعش در دیرالزور

یک منبع آگاه از تسلیم شدن عنصرهای گروه تروریستی داعش در دیرالزور سوریه خبر داد.

تسلیم شدن گروهی از عنصرهای داعش در دیرالزور

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان، به نقل از اسپوتنیک، روز شنبه، یک منبع محلی به این خبرگزاری گفت گروهی از عنصرهای گروه تروریستی داعش خود را در دیرالزور – واقع در شرق سوریه – به نیروهای دولتی این کشور تسلیم کرده اند.

پس از شکست موفقیت آمیز محاصره دیرالزور، نیروهای سوری در روزهای اخیر در این منطقه عملیاتی انجام داده اند. بسیاری از عنصرهای تروریستی داعش به شرق این منطقه گریخته اند.

تسلیم شدن گروهی از عنصرهای داعش در دیرالزور

این منبع گفت: «چندین عنصر داعش تسلیم نیروهای دولتی شده است اند. ولی تاکنون شمار اندکی این اقدام را انجام داده اند.» با این حال، این منبع اعلام کرد علت تسلیم شدن عنصرهای تروریستی چه بوده است.

این منبع افزود تروریست‌هایی که همچنان بعضی از نقاط این استان را در اختیار دارند بسیار تضعیف شده است اند و نمی‌توانند به ادامه مقاومت علیه حملات نیروهای دولتی سوریه ادامه دهند.

در هفته گذشته، نیروهای دولتی سوریه با حمایت نیروی هوایی روسیه، محاصره اطراف دیرالزور را شکستند. تروریست‌های داعش سال‌ها این منطقه را در اشغال خود نگهداشته بوده اند. مبارزه با تروریست‌ها همچنان در شرق و جنوب شرقی این شهر ادامه دارد.

شکست محاصره دیرالزور بزرگترین دستاورد مبارزه با داعش از وقت شروع عملیات تروریست‌ها در این استان به حساب می‌آید. تروریست‌های داعش از سال 2014 این منطقه را محاصره کرده بودند؛ به طوری که آذوقه و دیگر کالاهای مهم تنها از راه هوایی به داخل این شهر می‌رسید. این گروه تروریستی همچنین بخش بزرگی از این استان را اشغال کرده و جاده‌های منتهی به مناطق تحت کنترل نیروهای دولتی سوریه را بسته بود.

یک منبع آگاه از تسلیم شدن عنصرهای گروه تروریستی داعش در دیرالزور سوریه خبر داد.

با این‌حال، عملیات آزادسازی شهر دیرالزور و حومه آن همچنان در جریان است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: گروه تروریستی داعش | عملیات آزادسازی | گروه تروریستی | نیروی هوایی | دیرالزور | تروریستی | تروریست | سوریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *