خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گزینه‌هایی مؤثر و کوبنده جهت مقابله با کره شمالی داریم / ترامپ

رئیس‌جمهور آمریکا گفت گزینه‌های این کشور جهت مقابله با ترساندن کره شمالی، «مؤثر و کوبنده» است.

گزینه‌هایی مؤثر و کوبنده جهت مقابله با کره شمالی داریم / ترامپ

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از نشریه هیل، «دونالد ترامپ»، مدیر جمهور آمریکا، روز گذشته اعلام کرد که اطمینان دارد گزینه های آمریکا علیه کره شمالی «مؤثر و کوبنده» خواهد بود.

او در «پایگاه شکاری اندروز» در آمریکا خطاب به اعضای نیروی هوایی این کشور اعلام کرد: «آمریکا و متحدان ما هرگز نمی هراسند. ما از مردم خود، ملت خود و تمدن خود در برابر هر کس که تلاش کند شیوه زندگی ما را ترساندن کند، دفاع خواهیم کرد؛ منظور من رژیم کره شمالی است که یک بار دیگر اهانت کامل خود را نسبت به همسایگانش و جامعه جهانی نشان داد.»

گزینه‌هایی مؤثر و کوبنده جهت مقابله با کره شمالی داریم / ترامپ

وی افزود: «امروز بعد از دیدن توانایی ها و تعهداتمان در اینجا، من بیش از پیش اطمینان حاصل کرده ام که گزینه های ما جهت مقابله با ترساندن کره شمالی هم مؤثر است و هم کوبنده.»

دونالد ترامپ این بیانات را بعد از آن مطرح کرد که «هربرت ریموند مک مستر»، مشاور امنیت ملی وی، تأیید کرد که دولت آمریکا گزینه های نظامی مناسب جهت مقابله با تهدیدهای کره شمالی را در اختیار دارد.

مک مستر در کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید اعلام کرد: «آنهایی که گفته اند ما از کمبود گزینه نظامی برخوردار هستیم، باید بگویم که گزینه نظامی مطرح هست؛ ولی این چیزی نیست که دولت ما ترجیح می دهد.»

کره شمالی آخرین آزمایش موشک بالستیک خود را روز پنجشنبه انجام داد. ارتش کره جنوبی روز جمعه اعلام کرد که یک موشک از منطقه سونان در کره شمالی به سمت شرق شلیک شده است هست. شورای امنیت شرکت ملل متحد این آزمایش موشکی از سوی کره شمالی را یک اقدام وسوسه برانگیز خواند و آن را محکوم کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت گزینه‌های این کشور جهت مقابله با ترساندن کره شمالی، «مؤثر و کوبنده» است.

کره شمالی حدود دو هفته پیش نیز جهت ششمین بار یک آزمایش هسته ای انجام داد. رسانه های کره شمالی این آزمایش را موفقیت‌آمیز خوانده و اعلام کردند که این یک بمب هیدروژنی پیشرفته بود که توانایی بارگذاری بر روی موشک های بالستیک را داراست.

تنش‌ها میان کره شمالی و آمریکا به دنبال آزمایش های موشکی مکرر پیونگ‌یانگ و همچنین لفاظی‌های مدیر جمهور آمریکا شدت یافتن شده است است.

انتهای پیام/

تاکید ترامپ بر وجود گزینه‌های «موثر» آمریکا علیه کره شمالی

واژه های کلیدی: نیروی هوایی | موشک بالستیک | دونالد ترامپ | کره شمالی | آمریکا | بالستیک | امنیت | مقابله | آزمایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *