خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تحریم‌های آمریکا بیش از کشور عزیزمان ایران علیه اقتصاد جهانی است ، ترامپ کارها شعارگونه‌ای را در پیش گرفته است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه از بیانات ترامپ ناراضی هستند، به همین علت کارها ترامپ شعاری بیش نخواهد بود.

تحریم‌های آمریکا بیش از کشور عزیزمان ایران علیه اقتصاد جهانی است ، ترامپ کارها شعارگونه‌ای را در پیش گرفته است

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبحگاه امروز در حاشیه نشست خبری پروژه ملی توانمندسازی 1000 مدیر خط مشی‌‌ گذار در بخش عمومی و در پاسخ به پرسش خبرنگاری اطراف بیانات مدیر جمهور آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران گفت: از رفتارهای ترامپ پیداست که ملت کشور عزیزمان ایران را نمی‌شناسد و نتوانسته دقیقاً توانایی‌های ما را محاسبه کند، لذا مطمئنم ملت عزیز کشور عزیزمان ایران با موفقیت از این فشارها بیرون خواهد آمد.

رضایی در پاسخ به سوالی اطراف میزان تاثیرگذاری تهدیدات ترامپ بر کشور و میزان واقعی یا غیر واقعی بودن این تهدیدها تصریح کرد: نمونه این را در کره شمالی می‌توانیم ببینیم، اکنون چند ماه است که آقای ترامپ یک لشکرکشی بسیار عظیم را در دریای چین و اطراف کره و آسیای جنوب شرقی انجام داده و مدرن‌ترین ناوها به آنجا رفته‌اند و این لشکرکشی روزی میلیون‌ها دلار جهت آمریکا هزینه داشته است ولی ترامپ مرتب امروز و فردا می‌کند و کره شمالی با جمعیت و تاثیرگذاری کمی که دارد آقای ترامپ را زمین‌گیر کرده هست. این علامتی بر این است که بیانات آقای ترامپ بسیار رؤیایی و خواهیم دید که کارها شعارگونه‌ای را در پیش گرفته است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی اطراف بیانات بعضی تحلیلگران در مورد تصمیم ترامپ و تأثیرات روانی آن بر جامعه خاطرنشان کرد: آقای ترامپ جهت اجرایی کردن هر نوع تحریم تازه با پرسشها عظیمی در اروپا و آسیا مواجه است و اکنون اقتصاد بین‌الملل ظرفیت صدور یک تحریم تازه را ندارد و اقتصاد بین‌الملل با آقای ترامپ همراهی نخواهند کرد.

تحریم‌های آمریکا بیش از کشور عزیزمان ایران علیه اقتصاد جهانی است ، ترامپ کارها شعارگونه‌ای را در پیش گرفته است

وی افزود: تجار و سرمایه‌گذاران آمریکایی امروز ناراحت هستند و کارها ترامپ بیش از اینکه بر علیه کشور عزیزمان ایران باشد بر علیه اقتصاد جهانی و سرمایه‌گذاران بزرگ بین‌المللی است به همین علت همه از بیانات ترامپ ناراضی هستند و به همین علت کارها و تحریم‌های ترامپ شعاری بیش نخواهد بود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری اطراف زیاد کردن قیمت ارز و وضعیت اقتصادی کشور اظهارداشت: اوضاع اقتصادی کشور هم از عوامل داخلی و هم از عوامل خارجی تأثیر می‌پذیرد و امنیت و ثبات در داخل کشور اقتصاد را رشد می‌دهد و ممکن است فشارهایی بین‌المللی بر اقتصاد اثرگذار باشد. بنابراین هم بحث‌های سیاست داخلی و خارجی بر روی پرسشها اقتصادی چون شاخص بورس و قیمت دلار تأثیر دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: از آنجایی که ما فشارهایی سنگین‌تر از این دوران را تحمل کرده‌ایم اقتصاد کشور عزیزمان ایران به یک اوضاع متعادل رسیده و باید در مورد مسئله قیمت دلار دولت‌ها تدبیر بیشتری بیاندیشند چون هر لحظه 4 سال اول دولت‌ها دلار ثبات دارد و در 4 سال دوم اوضاع دلار بهم می‌ریزد و به نظرم این زیاد کردن قیمت ربطی به فشارهای ترامپ ندارد. کما اینکه در دولت‌های گذشته نیز همینطور بوده و هر لحظه در 4 سال اول دلار را ثابت نگه می‌داشتند و در 4 سال دوم قیمت‌ها بهم خورده و این بهم خوردن قیمت دلار به ترامپ ارتباط ندارد.

انتهای پیام/

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه از بیانات ترامپ ناراضی هستند، به همین علت کارها ترامپ شعاری بیش نخواهد بود.

واکنش محسن رضایی به کارها ترامپ

اظهارات ترامپ علیه ایران

واژه های کلیدی: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام | تهدیدات ترامپ | آقای ترامپ | آمریکایی | اقتصاد | آمریکا | اقتصادی | رضایی | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *