خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تخصیص اعتبار 30 میلیارد تومانی جهت انجام نهال کاری در کانون ریزگردهای خوزستان

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: سال گذشته 30 میلیارد تومان جهت کاشت نهال به کانون ریزگردهای خوزستان تخصیص داده شده است داده شد.

تخصیص اعتبار 30 میلیارد تومانی جهت انجام نهال کاری در کانون ریزگردهای خوزستان

فرامند هاشمی‌زاده معاون عمرانی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، راجع به طرح نهال کاری در 62 هزار هکتار از کانون‌های گرد و غبار خوزستان، اظهار داشت: آخرهای سال گذشته در پی کارها وزارت جهاد کشاورزی جهت مهار کانون تولید گرد و خاک و ریزگردها، دو اقدام مهم مثل احداث کانال انتقال آب از رودخانه کارون به یکی از کانونهای بحرانی و برنامه ریزی جهت کشت نهال و کارها بیولوژیکی انجام شد.

وی افزود: در سال گذشته به علت محدودیت فصل کاشت، قریب به 7 هزار هکتار از کانون‌های ریزگردها با همکاری شرکت‌های پیمانکاری، قرارگاه سپاه و مجموعه هماهنگی‌های سازمان‌های متفاوت تحت کشت قرار گرفت.

هاشمی‌زاده ادامه داد: اکنون حفاری کانال مراحل نهایی را طی می‌کند و آمادگی جهت کشت نهال در 43 هکتار از اراضی در حال فراهم سازی است تا آبان‌ماه بتوانیم با همکاری منابع طبیعی این اقدام را به انجام برسانیم.

تخصیص اعتبار 30 میلیارد تومانی جهت انجام نهال کاری در کانون ریزگردهای خوزستان

اعطای 23 میلیارد تومان اعتبار به 5 بخش جهت کاشت نهال در خوزستان

معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به میزان اعتبار تخصیص یافته به طرح نهال کاری در کانون ریزگردها، تصریح کرد: در آخرهای سال گذشته 30 میلیارد تومان جهت این امر تخصیص داده شده است داده شد و در آخر سال 95 هم هیات دولت طی مصوبه‌ای حدود 23 هزار میلیارد تومان را در 5 بخش اعطای اعتبار کرد.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان کشورهای خارجی از کانون ریزگردهای خوزستان اظهار داشت: گروهی از این نمایندگان طی 20 روز گذشته از کانون ریزگردها این استان دیدار کردند و قرار است گروه دیگری هم جهت دیدار به این استان سفر کنند، در این دیدار بررسی‌های خوبی از سوی NGOها، گروه‌ها و شخصیت‌های بین‌المللی انجام گرفت و گروه‌ دیگری هم در آینده جهت دیدار از این کانون‌ها اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: استاندار خوزستان | روز گذشته | ریزگردها | خوزستان | کانال | اعتبار | ریزگردهای خوزستان | بازدید نمایندگان کشورهای خارجی از خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *