خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بحران نژادپرستی در آمریکا شدت یافتن می شود / تحلیلگر عرب

یک استاد علوم سیاسی دانشگاه جرج واشنگتن گفت بحران نژادپرستی کنونی در آمریکا شدت یافتن خواهد شد.

بحران نژادپرستی در آمریکا شدت یافتن می شود / تحلیلگر عرب

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی، نبیل میخائیل در گفتگو با این شبکه از واشنگتن راجع به زیاد کردن فعالیت گروه های نژادپرست در آمریکا و در پاسخ به این پرسش که ارزیابی شما از فعالیت این گروه ها چیست، گفت: آینده نگری می شود که این بحران در آمریکا شدت یافتن شود.
این بحران بیانگر مبارزه میان دو نظر در تاریخ آمریکاست. سکنه ایالت های جنوبی آمریکا نمی توانند نمادهای کنفدرالیسم و جدایی جنوب آمریکا از این کشور را نادیده بگیرند. همچنان رابرت ایلی و جفرسون دیویس از شخصیت هایی هستند که در ذهن میلیون ها آمریکایی در ایالت های جنوبی حضور دارند.
یک گروه لیبرال و چپگرا می گوید که باید مجسمه رابرت ایلی از بین برود لیکن برده داشته و به دنبال ایجاد نظامی در آمریکا بر اساس برده داری بوده هست. شاید بعضی از درخواست ها جهت از بین بردن این مجسمه به لحاظ اخلاقی درست باشد ولی باید این مسئله را مد نظر قرار داشت که وی در ذهن میلیون ها نفر وجود دارد.
وی افزود: این وضع در جدال های حزبی در آمریکا نیز وجود دارد به طوری که ممکن است که ده ها هزار دموکرات در ایالت جنوبی به یک نامزد جمهوری خواه رای بدهند ولی به حزب جمهوری خواه ملحق نمی شوند آیا که می گویند آبراهام لینکلن که یک جمهوری خواه بود، اجداد آنان را کشته است و به این علت به حزبی که اجداد آنان را کشته هست، نمی پیوندند.
انتهای خبر/

تحلیلگر عرب از شدت یافتن نژادپرستی در آمریکا خبر داد

واژه های کلیدی: دموکرات | آمریکایی | آمریکا | مجسمه | میلیون | فعالیت | اخبار بین الملل | آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *