خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تجمع در برابر کنگره آمریکا در اعتراض به لغو اوباماکر

معترضان همزمان با نشست کنگره آمریکا جهت لغو طرح خدمات درمانی ارزان در آمریکا موسوم به اوباماکر، در برابر ساختمان کنگره تجمع کردند.

تجمع در برابر کنگره آمریکا در اعتراض به لغو اوباماکر

به گزارش گروه بین الملل کلوب خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ معترضان همزمان با نشست کنگره آمریکا جهت لغو طرح خدمات درمانی ارزان در آمریکا موسوم به اوباماکر، در برابر ساختمان کنگره تجمع کردند و در حمایت از این بیمه خدمات درمانی شعار دادند.
تجمع کنندگان پارچه نوشته هایی در دست داشتند که روی آن در حمایت از این طرح بیمه خدمات درمانی نوشته شده است بود که اوباماکر موجب نجات جان مردم می شود.

عبارات مهم : مجلس نمایندگان – خدمات درمانی

نانسی پلوسی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا و سناتور برنی سندرز، نماینده دموکرات در این تجمع حاضر شدند و صحبت کردند.
بن ویکر، رییس دفتر گروه مردم نهاد موسوم به موو آن (move on)در واشنگتن در اظهاراتی در این تجمع گفت: اگر بیمه درمانی ترامپ تصویب شود، دیگر وضع حمل از جمله موارد مورد پوشش بیمه خدمات درمانی نخواهد بود. اگر این بیمه تصویب شود دارو ها و خدمات درمانی مربوط به بیماری آسم و بیماریهای مادرزاد باید با قیمت های آزاد خریداری شود که دیگر اکثر مردم آمریکا قادر به پرداخت آن نخواهند بود. هزاران نفر به علت ناتوانی در پرداخت هزینه های درمانی، جان خود را از دست خواهند داد و به همین علت است که ما اینجا آمده ایم تا اعلام کنیم که همه تلاش خود را خواهیم کرد تا اجازه ندهیم بیمه درمانی ترامپ تبدیل به قانون شود.
نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا نیز گفت: مسئله آنها بیمه نیست. مسئله آنها ایدئولوژی است. آنها به دنبال تصویب یک قانون مالیاتی با نقاب یک قانون بیمه خدمات درمانی جدید هستند. این قانون بیمه جدید یکی از بزرگترین طرح های انتقال ثروت از خانواده های کارگر به ثروتمندان و شرکت های ثروتمند آمریکا خواهد بود. به این علت است که آنها به دنبال لغو قانون اوباماکر هستند که بتوانند قانون مالیاتی خودشان را تصویب کنند.
سناتور برنی سندرز نیز ترامپ را خطاب قرار داد و گفت: تو به دنبال حمایت از طبقه کارگر نیستی. زمانی که بیست و چهار میلیون نفر را از بیمه خدمات درمانی محروم می کنی و دریافت حق بیمه از کارگران با سنین بالاتر را زیاد کردن می دهی و زمانی که هشتصد میلیارد دلار بودجه بیمه خدمات درمانی موسوم به مدیکیت را کم کردن می دهی و علاوه بر همه اینها سیصد میلیارد دلار در قالب معافیت مالیاتی به دو درصد جامعه می دهی و این مسئله را ثابت می کنی که این کارها حمایت از طبقه کارگر نیست بلکه اعلان جنگ با کارگران و کارمندان در این کشور است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس نمایندگان | خدمات درمانی | اوباماکر | آمریکا | کارگران | کارگر | نانسی | قانون | درمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *