خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تبلیغات داعش در آمریکا زیاد از هر کشور غربی مخاطب دارد

بر اساس یک گزارش، تبلیغات گروه تروریستی داعش در اینترنت در آمریکا زیاد از هر کشور غربی دیگری طرفدار دارد.

تبلیغات داعش در آمریکا زیاد از هر کشور غربی مخاطب دارد

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ پایگاه اینترنتی واشنگتن فری بیکن در گزارشی نوشت تحلیلگران اندیشکده انگلیسی» پالسی ایکسچنج» گزارش دادند در یک دوره شش ماهه که از فوریه شروع شده، آمریکا بعد از ترکیه دومین کشوری بوده است که مطالب با محتوای تروریستی بیشترین دیدار را در فضای اینترنت داشته است.

داعش با وجود از دست دادن قلمرو قابل توجهی در عراق و سوریه در یک سال گذشته، هر هفته در حدود صد آیتم تازه تولید می‌کند که تصویرهای ویدئویی راجع به اعدام‌ها و دستور‌ها به انجام حملات تروریستی را مشمول بر می‌شود.

تحلیلگران می‌گویند داعش به سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی غربی از طریق «اکوسیستم» (چرخه اطلاعاتی) آنلاین و بارگذاری پیام‌های رمزگذاری شده است جهت پیروان اصلی‌اش در خبر رسان تلگرام نفوذ و سپس به اصطلاح مبلغان آن‌ها را از طریق حوزه‌های مهم گوناگون از جمله توییتر و شبکۀ اجتماعی فیس بوک منتشر می‌کند. این روش به این گروه امکان می‌دهد به ده‌ها هزار کاربر در سراسر دنیا که زیاد آن‌ها در آمریکا هستند، دسترسی یابد.

تبلیغات داعش در آمریکا زیاد از هر کشور غربی مخاطب دارد

این گزارش پیش از دیدار ترزا می‌، نخست وزیر انگلیس، با امانوئل ماکرون، مدیر جمهور فرانسه، در این هفته جهت بحث راجع به کارها ممکن در حوزه سرکوب افراط‎‌گرایی انتشار یافته هست. مجازات‌های ممکن، وضع جریمه علیه شرکت‌های فناوری گوگل و شبکۀ اجتماعی فیس بوک را در صورت قصور در از بین بردن محتوا‌های افراط‌گرایانه مشمول بر می‌شود.

این نشست در پی تلاش جهت بمب‌گذاری در یک خط متروی لندن در روز جمعه با استفاده از یک ماده انفجاری -که می‌توان آن را با یک دستورالعمل آنلاین ساخت- برگزار می‌شود.

مارتین فرمپتون -رئیس بخش امنیت و افراط گرایی در اندیشکده پالیسی ایکسچنج و از نویسندگان این گزارش گفت یافته‌ها نشان از شکست دولت‌های غربی و شرکت‌های فناوری جهت مهار افراطی کردن آنلاین است.

تحلیلگران می‌گویند با وجود کشته شدن شخصیت‌های کلیدی داعش و از دست دادن قلمرو، تولیدات محتوایی داعش در سه سال گذشته بدون وقفه ادامه داشته است.

بر اساس یک گزارش، تبلیغات گروه تروریستی داعش در اینترنت در آمریکا زیاد از هر کشور غربی دیگری طرفدار دارد.

انتهای پیام/

تبلیغات گسترده داعش در آمریکا

واژه های کلیدی: حملات تروریستی | افراط گرایی | تبلیغات | تروریستی | فناوری | آنلاین | آمریکا | اخبار بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *