خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تا زمانی که طرف‌های برابر نسبت به برجام پایبند باشند، به آن پایبند خواهیم بود

رئیس جمهور گفت: تا زمانی که طرف‌های برابر کشور عزیزمان ایران نسبت به برجام پایبند و متعهد باشند، ما نیز پایبند به آن خواهیم بود.

تا زمانی که طرف‌های برابر نسبت به برجام پایبند باشند، به آن پایبند خواهیم بود

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه هنگام دریافت استوار نامه «سواتوپلک چومبا» سفیر تازه جمهوری چک، با اشاره به اینکه بعد از برجام شرایط بهتری جهت گسترش روابط و همکاری‌های کشورهای اروپایی با کشور عزیزمان ایران فراهم شده است هست، گفت: معتقدیم توافق هسته‌ای و برجام به توسعه صلح پایدار و امنیت و ثبات در منطقه و دنیا کمک می‌کند.

وی روابط جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و جمهوری چک را مثبت و رو به توسعه دانست و تاکید کرد: هیچ مانعی در مسیر توسعه همکاری‌ها و روابط همه جانبه پایتخت کشور عزیزمان ایران – پراگ وجود ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه طرفها باید به تعهدات خود در برجام عمل کنند، گفت: تا زمانی که طرف‌های برابر کشور عزیزمان ایران نسبت به برجام پایبند و متعهد باشند، ما نیز پایبند به آن خواهیم بود.

تا زمانی که طرف‌های برابر نسبت به برجام پایبند باشند، به آن پایبند خواهیم بود

روحانی برطرف تحریم‌ها و به وجود آمدن فضای همکاری، تجاری و اقتصادی، میان کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا را از آثار مثبت برجام برشمرد و گفت: باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کشور عزیزمان ایران و چک در جهت توسعه همه جانبه روابط و همکاری‌های فی مابین در بخش‌های متفاوت استفاده کنیم.

رئیس جمهور تسهیل در روابط بانکی را در توسعه مناسبات کشور عزیزمان ایران و چک حائز اهمیت برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران آمادگی دارد تا روابط تجاری و اقتصادی خود با جمهوری چک را بیش از پیش گسترش دهد.

روحانی با اشاره به ضرورت همکاری زیاد کشورهای دنیا جهت حل و فصل پرسشها و معضلات بین‌المللی از جمله همکاری یکسان جهت مبارزه با تروریسم، خاطرنشان کرد: امروز عده‌ای داعیه‌دار مبارزه با تروریسم هستند ‌اما در عمل به گونه دیگری برخورد می‌کنند و این در حالی است که همه باید در مسیر مبارزه با تروریسم، یکپارچه و در کنار هم باشیم.

«سواتوپلک چومبا» سفیر تازه جمهوری چک نیز ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهور کشورمان با اشاره به پویایی و توسعه روابط و همکاری‌های کشور عزیزمان ایران و چک در سال‌های اخیر، گفت: امروز تجار و فعالان اقتصادی دو کشور مناسبات خوبی با هم داشته و در جهت توسعه روابط و همکاری‌های اقتصادی و تجاری برنامه‌ریزی‌های خوبی با هم دارند.

رئیس جمهور گفت: تا زمانی که طرف‌های برابر کشور عزیزمان ایران نسبت به برجام پایبند و متعهد باشند، ما نیز پایبند به آن خواهیم بود.

سفیر تازه جمهوری چک با تأکید بر اینکه این کشور جهت توسعه روابط و همکاری ها با جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران اهمیت ویژه‌ای قایل هست، خواستار گسترش مناسبات همه جانبه پایتخت کشور عزیزمان ایران – پراگ شد.

چومبا اظهار داشت: امروز بر همگان روشن است که راه‌حل پرسشها تنها از طریق مذاکره و احترام متقابل قابل دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مبارزه با تروریسم | رییس جمهور | رئیس جمهور | جمهوری چک | حسن روحانی | اقتصادی | ایران | همکاری | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *