خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تاکید سخنگوی بسیج مردمی عراق بر ضرورت بستن مرزهای این کشور با سوریه به روی تروریست‌ها

سخنگوی بسیج مردمی عراق بر اهمیت بستن کامل مرزهای این کشور با سوریه به روی گروه‌های تروریستی تاکید کرد.

تاکید سخنگوی بسیج مردمی عراق بر ضرورت بستن مرزهای این کشور با سوریه به روی تروریست‌ها

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، احمد الاسدی، سخنگوی بسیج مردمی عراق در مصاحبه با این شبکه گفت: ارتش های عراق، سوریه و لبنان و مقاومت نشان دادند که اراده و موضع مشترکی دارند. در عراق ملت با ارتش و نیروهای مسلح و با بسیج مردمی و گروه های مقاومت بر اساس دستورات مرجعیت دینی متحد شد که در نتیجه این پیروزی های بزرگ را به همراه داشت. همه ما با یک چالش روبرو هستیم و آینده یکسان خواهیم داشت، لیکن تروریسم تکفیری همه منطقه را نشانه قرار داده بود. با اراده مردم عراق در مخالفت با این تروریسم تکفیری، این پیروزی ها محقق شد. امروز شاهد آن هستیم که ملت لبنان از ارتش این کشور و ملت سوریه هم از ارتش این کشور حمایت می کنند و توانستند به این پیروزی‌ها برسند.

الاسدی افزود: در عراق مرجعیت دینی، ملت، ارتش و نیروهای مسلح، بسیج مردمی و گروه های مقاومت و نیز دولت اراده، موضع و عملکرد مشترکی داشتند تا این پیروزیها به دست بیاید. بعد از سقوط و فروپاشی گروه های تروریستی در موصل، این پیروزی در تلعفر به دست آمد. یکی دیگر از مقدمات این پیروزی هماهنگی بین همه نیروهای مسلح عراق در سطح اوج و همکاری همه یگان های مسلح در عملیات تلعفر بود. آمادگی بالای نیروهای عراقی، دشمن را سردرگم کرد. در دو روز اول توانستیم پنجاه درصد از توان دشمن را نابود کنیم و همه خطوط دفاعی دشمن سقوط کرد. در مدت هفت روز، تلعفر به طور کامل آزاد شد. داعشی ها را در همه مناطق اشغال شده است تعقیب خواهیم کرد. القائم، الحویجه و صحرای غرب الانبار باقی مانده هست. به اعتقاد من با این شور و قدرتی که بعد از آزادسازی تلعفر ایجاد شد، منطقه الحویجه و مرزهای عراق با سوریه هم به سرعت پاکسازی خواهد شد تا به روی تروریست ها بسته شود.

وی خاطر نشان کرد: فرمانده کل نیروهای مسلح عراق شرح نبردها را پیگیری می کند تا نیروهای مسلح عملیات دیگری را شروع کنند. بدون شک بین دو عملیات الحویجه و القائم یکی اولویت خواهد داشت. ما بر بستن کامل مرزهای عراق و سوریه به روی تروریست ها تاکید داریم. حضور ائتلاف بین المللی با هماهنگی فرماندهی عملیات یکسان عراق صورت می گیرد. این پیروزی ها مقدمه بازسازی و برقراری امنیت در عراق خواهد بود.

تاکید سخنگوی بسیج مردمی عراق بر ضرورت بستن مرزهای این کشور با سوریه به روی تروریست‌ها

انتهای پیام/

لزوم مبارزه با تروریسم در مرزهای عراق و سوریه

سخنگوی بسیج مردمی عراق بر اهمیت بستن کامل مرزهای این کشور با سوریه به روی گروه‌های تروریستی تاکید کرد.

واژه های کلیدی: مبارزه با تروریسم | نیروهای عراقی | نیروهای مسلح | تروریست ها | تروریستی | پیروزی | هماهنگی | تروریسم | سوریه | پیروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *